Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02VPSF] Vybrané partie ze statistické fyziky a termodynamiky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 6
  • Procento hodnotících: 33 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 6 studentů.
  • Ukončilo předmět: 5 studentů.
  • Průchodnost: 83 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
    • Za tento předmět je nesmyslně moc kreditů, ale bál jsem se to zaškrtnout v té předchozí otázce, aby se někdo nerozhodl ty kredity sebrat. Jednak je totiž potřeba současně zvednout kreditovou dotaci u předmětů, za které je kreditů zas nesmyslně málo (např. REL12, KTP2). A druhá věc je, že by mi přišlo lepší, kdyby se spíš zvýšila náročnost předmětu. Ne nutně hodinová dotace či náročnost u zkoušky, ale spíš náročnost na domácí přípravu (což by podle mě prospělo úplně všem předmětům, které s domácí prací moc nepočítají), současně si ale myslím, že by takový předmět neměl být povinný. V pátém ročníku se studenti již většinou chtějí soustředit na téma vlastního výzkumu a chodit na předměty, které se týkají jejich oblasti zájmu. Mohl by se třeba zavést systém "povinně volitelných předmětů", abychom měli např. povinnost si zapsat alespoň jeden z předmětů KOHO, VPSF, REL, které by však nebyly povinné zároveň. Stejně jako tento předmět by neměla být povinná ani tato anketní otázka. Člověk často "k předmětu jako celku" nemá co říci a nenapadne-li ho tam zadat nějaký náhodný znak, tak třeba anketu zase zavře a už ji nevyplní.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
    • Predmet prilis neladi se zbytkem studia na MF, pokud se jim student nezabyva ve sve diplomove praci.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [2]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 50 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [1]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká