Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[12KVEN] Kvantová elektronika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 10
  • Procento hodnotících: 30 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 10 studentů.
  • Ukončilo předmět: 10 studentů.
  • Průchodnost: 100 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
    • Předmět byl hroznej maglajs. Protože k němu nejsou žádné pořádné materiály a přednášky jako zdroj informací můžou sloužit jen pokud umíte dvakrát zpomalit čas, abyste stihli zapisovat ohromné kvantum vzorečků, sledovat, kdy a kde se co dopisuje nebo umazává a ještě si poznamenat nějaký řečený komentář, aby to začalo dávat smysl, tak je to ve výsledku mnoho podivně stráveného času s těžkou vyjádřitelnou přínosností. Sem tam se z toho přehršle informací, zdánlivě náhodných, vyjevila krásná a užitečná věc, ale bylo nesmírně těžké si jí všimnout. Naštěstí při zápočtových testech bylo ukázáno, co je opravdu důležité a co není, a co bychom tedy měli umět a co nemuseli. Přínosnost předmětu je však diskutabilní.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Kvantová mechanika - kvantování ELMG pole a interakce světla s látkou
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
    • Předmět, navazující na znalosti kvantové mechaniky. Student by se měl dozvědět, jak se používají různé obrazy v kvantové mechanice, jak fungují pokročilejší operátory a hlavně věci jako poruchová teorie pro přibližné řešení Schrodingerovy rovnice a kvantový popis elektromagnetického pole. Bohužel relativně brzy po začátku semestru jsme se spolužáky téměř absolutně přestali chápat, co se děje na tabuli. Pochopení (většiny) učiva přišlo až o zkouškovém a po pořádném přečtení různých doporučených i neoficiálních materiálů. Pochopení kvantového popisu EM pole je pak asi rozvrhováno spíše do dalšího předmětu Kvantová optika, tady bylo spíš naznačeno.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [3]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 33 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 33 % [1]: ano
  • 3 : 33 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká