Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Richter Ivan doc. Dr. Ing. - [12KVEN] Kvantová elektronika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 10
  • Procento hodnotících: 30 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
0 % [0]
2:
33 % [1]
3:
66 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
0 % [0]
2:
33 % [1]
3:
66 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Velmi jsem se snažil chodit vždycky s nadějí, že si alespoň něco odnesu. Málokdy jsem nebyl zklamán.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • čtyři hodiny KVENu v kuse jsou nezvládnutelné, kdyby byly přednášky rozdělené, mělo by chození na ně větší smysl
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
    • Určitě bychom nebyli uraženi, kdyby se u každého důležitého tématu pomalu a názorně zopakovalo, oč se vlastně jedná.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Ke zkoušce mi pomohli jen zápisky kolegů a vytrvalá modlitba.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Zápisky spolužáků + Louisell
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • V podstatě šlo o to někde opsat příklady a pak se pokusit okomentovat zápočtové testy, případně se alespoň usmívat a komentář poskytl zkoušející. Nebýt toho velmi mírného, až absurdního známkování, asi by nikdo neprošel.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Tak nějak nakonec člověk dostal známku
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Je nadšený pro všechny, povídá s vervou a velmi rád, nikdy vás neodmítne
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Jeho nadšení pro věc
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
    • Pan docent je vždy plný energie a velmi ochotný.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Více povídat na jeden témat a ne pořád skákat sem a tam, protože někdo, kdo vyučovanému předmětu nerozumí a nemá žádnou knihu jako záchranu, se může velmi rychle otrávit tím, že neví, kam dřív skočit. Používat méně šipkového formalismu a napsat skripta by bylo opravdu potěšující a příští generace studentů by to jistě ocenily.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Trochu zpomalit výklad
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
    • Bohužel je velice těžké sledovat a chápat přednášku a zápis na tabuli. Výklad je extrémně rychlý a ne moc organizovaný. Pan docent u spousty věcí, které se probírají, předpokládá, že je automaticky chápeme, což je spíše výjimkou. Snad by pomohlo výklad trochu zpomalit a počítat u studentů spíše s neznalostí, než znalostí.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 66 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 25 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 66 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5