Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jarý Vladimír Ing. Ph.D. - [18PRC1] Programování v C++ 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 15 / 32
  • Procento hodnotících: 46 %
Celkové hodnocení [15]
1:
33 % [5]
2:
33 % [5]
3:
20 % [3]
4:
13 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.13

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [15]
1:
33 % [5]
2:
33 % [5]
3:
20 % [3]
4:
13 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.13

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
    • Pan Jarý zjevně rozumí tomu, co dělá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Vždy byl ochotný zodpovídat naše dotazy a hledat, proč nám něco nefunguje. Vysvětloval látku srozumitelně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Obdivuju, že má na starosti veškerá cvičení. Výklad je docela srozumitelný.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Ochotu pomoct individuálně řešit problémy.;
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • pan Jarý je mnohem lepší cvičící než přednášející, na cvičení je slyšet ochotný pomoct s čímkoliv
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • systém domácích úkolů, za které si lze nechat odpustit zápočtový program
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Trpělivost a znalost oboru.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
    • Pan Jarý není charismatický člověk a jeho výklad není místy zřetelný. Opravení úkolů až na konci semestru nedává vhodnou zpétnou vazbu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Lépe artikulovat a hlasitěji mluvit. Myslím, že by to razantně pozvedlo úroveň cvičení. Často není rozumět nejen částem, ale i celým větám.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Neběhat mezi námi po místnosti a ten čas spíše věnovat vysvětlení myšlenky, přišla by mi lepší nějaká otevřená diskuze než zadávání práce na hodinách tímto stylem. Při psaní kódů na tabuli většinou psal a slovně komentoval zároveň, což jsem u nových věcí nestíhal vstřebávat. Bylo by také fajn, kdyby šly kódy z hodin zpětně dohledat z webu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Trochu zapracovat na sebedůvěře a posléze vylepšit projev. Co se vedení cvičení týká, asi nemám co vytknout..
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Občas mluví potichu a není slyšet všude. Člověk snadno nezachytí důležité informace.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Svůj projev, dále ocenil bych, kdyby nám dal po každé hodině k dispozici kompletní zdrojový kód ze cvičení, protože jsem mnohdy nestíhal si vše zapsat.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Moc spojových seznamů a relativně málo konkrétních programů řešící z konkrétní řešení. Kolega z ČVUT FEL řeší zajímavé programy, konkrétní úlohy...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • V 7:30 pro mě bylo téměř nemožné stíhat nastolené tempo, a ještě přemýšlet o tom, co vlastně píšu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Cvičení mi nepřijdou vůbec srozumitelná. Na přednášce se dělá úplně jiná látka, tudíž na tu nelze spoléhat. Na cvičeních se předpokládá, že po jedné ukázce příkladu už danou věc umím použít i v jiných situacích. Pro mě to tak rozhodně nefunguje, programování je pro mě těžká věc a potřebuji na to dost času, ten tady není. Také si myslím, že by měl být v prerekvizitách předmět ZALG, neměla jsem ho a dost s předmětem bojuji.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Cvičení se dají shrnout velice jednoduše: i) zadá vypracování funkce ii) 10 minut mezi námi mlčky chodí iii) napíše kód, přičemž myšlenku okomentuje většinou rychleji než si kód vůbec přepíšeme repeat cca 6x za hodinu
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [15]

Průměr odpovědi: 2.13

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [5]: 1
  • 2 : 33 % [5]: 2
  • 3 : 20 % [3]: 3
  • 4 : 13 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 13 % [2]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [10]: středně obtížný
  • 4 : 13 % [2]: lehký
  • 5 : 6 % [1]: velmi lehký