Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Dvořáková Lubomíra doc. Ing. Ph.D. - [01LALA] Lineární algebra A 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 28 / 75
  • Procento hodnotících: 37 %
Celkové hodnocení [51]
1:
50 % [26]
2:
35 % [18]
3:
9 % [5]
4:
3 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [27]
1:
51 % [14]
2:
33 % [9]
3:
11 % [3]
4:
3 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [24]
1:
50 % [12]
2:
37 % [9]
3:
8 % [2]
4:
4 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • S přednáškami jsem byl spokojený, možná bych uvítal více vizualizací, hlavně ze začátku semestru, to jsem dost tápal a geometrické interpretace pomohly.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • neabsolboval jsem
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Opisuje skripta.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Velmi spravedlivé hodnocení.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • neabsolboval jsem
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • vysvetleni latky
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Umí to. Chápe to.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • mohl by to vysvetlovat podrobneji a nejet jak motorova mys
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • neabsolboval jsem
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Vysvětlit to.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Skripta naprosto stačí.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Kombinace vlastních zápisků a skript. Také jsem využil videa na Youtube kanále VŠ předášky.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi dobře napsaná skripta a bylo v nich přesně to, co požadovala u zkoušky.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • Když se dostane člověk k ústní, tak by jí měl jít určitě zkusit.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Na písemnou část je potřeba znát definice a věty, nějaké příklady použití vět. Ústní část je dlouhá, náročná, důkladná. Musíte umět důkazy, ohvězdičkované partie ze skript, nejspíš dostanete nějaký motivační úkol ze skript a nějaký náhodný úkol.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Teoretická část je lépe stihnutelná než praktická, v ústní zkoušce jde pak i o chápání látky a schopnost komentovat svůj postup.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Na pisemku bylo času akorát, možná o chvíli dyl by neuškodilo. Ústní zkouška byla spravedlivá a objektivně hodnocená.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Je možné nechat si uznat praktickou část díky testům psaným přes semestr. Testy byly náročné, času bylo málo. Vyplatí se projít si testy z minulých let z webu paní Dvořákové. Je třeba hlavně umět postupy, na zamýšlení času moc není. Teoretická část nebyla složitá, opět doporučuji starší testy z webu. Na variantu B nejsou důkazy vůbec třeba, stačí umět věty, případně uvést příklady/protipříklady. Na ústním dostanete otázky, které vypracováváte a zkoušející se vás doptává na nejasnosti, případně mírně popostrčí.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Písemný test teoretické části byl dobře postaven. Člověk tomu musel opravdu rozumět, aby to napsal. Na druhou stranu pokud se člověk řádně připravý a projde si testy z minulých let a má tak představu o struktuře testu, dá se s klidem napsat. Není to žádná zrádnost. Při ústním zkoušením byla zkoušející vlídná. Nesnažila se studenta jakkoliv znervózňovat, naopak vždy dala na řešení úloh prostor a čas.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
    • Přiměřené tempo výuky, srozumitelnost, čitelné zápisy na tabuli, ochotné vysvětlování,...
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;
    • Přesnost vyjadřování.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Pečlivý zápis a formulaci probírané látky na tabuly.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Systematickosť.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • neabsolboval jsem
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Chápe to, baví ji to.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Na paní docentce Dvořákové se mi líbilo, že vystihla tempo přednášení a její výklad bylo možné sledovat, k čemuž přispěly také přehledné poznámky na tabuli. Dále se mi líbilo, že její přednášky byly nahrávány. Také ochotně zodpovídala dotazy.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Občas si trochu "hrát" s intonací hlasu. Když přednášející stále hovoří pouze jedním tónem, tak to častokrát vede ke strátě pozornosti (alespoň v mém případě).
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • neabsolboval jsem
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Vysvětlit to i studentům.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Nelíbilo se mi relativní vnímání času paní docentky, v souvislosti s termínem opravených testů. Týden je spíše měsíc. (upřimně je mi teda úplně jedno, jestli se výsledky dozvím za týden nebo za tři týdny, vadilo mi ale, že nás docentka opakovaně ujišťovala, že výsledky budou, nebyly - nevím proč nám je tedy slibovala)
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Otázky v anketě typu: XXX - zkouška kde XXX znamená libovolný předmět, nedávají smysl.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • cviceni je jeden krat tydne a je to strasne malo vzhledem k obtiznosti predmetu
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • neabsolboval jsem
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Matice, báze, dimenze, no všechny ty divný slova...
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [24]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 79 % [19]: 90%-100%
  • 2 : 12 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 8 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 60 % [9]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [12]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [24]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [12]: 1 (výborný)
  • 2 : 37 % [9]: 2
  • 3 : 8 % [2]: 3
  • 4 : 4 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [27]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 51 % [14]: 1
  • 2 : 33 % [9]: 2
  • 3 : 11 % [3]: 3
  • 4 : 3 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [27]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 22 % [6]: obtížný
  • 3 : 40 % [11]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [9]: lehký
  • 5 : 3 % [1]: velmi lehký