Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Dvořáková Lubomíra doc. Ing. Ph.D. - [01LALB] Lineární algebra B 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 20 / 35
  • Procento hodnotících: 57 %
Celkové hodnocení [30]
1:
56 % [17]
2:
6 % [2]
3:
16 % [5]
4:
13 % [4]
5:
6 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 2.07

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [12]
1:
58 % [7]
2:
8 % [1]
3:
16 % [2]
4:
8 % [1]
5:
8 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [18]
1:
55 % [10]
2:
5 % [1]
3:
16 % [3]
4:
16 % [3]
5:
5 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 2.11

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Jen opisuje skripta.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • viz LALA1
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Umí to, rozumí látce
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • viz LALA1
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • viz LALA1
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Vysvětlit to.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
    • Písemky z minulého roku
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Skripta + zápisky z přednášek + materiály ze stránek přednášející.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Skripta na teoretickou část bohatě stačí.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi oceňuji že jsou přednášky dostupné na youtube. Stačí se na ně doma párkrát v klidu podívat, nebo na některé části a člověk hned porozumí. Jinak stačí se učit ze skript.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Zápisky, videopřednáčky, skripta.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Při projití všech loňských písemek už není problém složit zkoušku na C
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • v pohodě
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Chcete li prostě zkoušku udělat, a nezáleží vám na známce, můžete rovnou přeskakovat důkazy a jenom se naučit věty a definice. Opravdu doporučuji psát v průběhu semestru kontrolní testy a dělat domácí úkoly. Složení zkoušky je pak o dost jednodušší. Praktická část zkoušky není jednoduchá. Spíš je dost těžká. I když spočítáte všechny příklady ze zkoušek z minulých let, dá se vymyslet typ příkladu který umí překvapit. Teoretická část zkoušky vyžaduje znalost definic a vět, nikoli důkazy (nebo jenom výjimečně).
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Zkouška je naprosto objektivní, docentka jasně formuluje případné výhrady. Je dobré vědět, že do jejích písemek neuškodí komentovat své myšlenkové pochody.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Dobře zpracované skripta, přednášky nahrávané na internet.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Na konci semestru odešla.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • srozumitelnost
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Tak baví jí to a nedělá chyby.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • viz LALA1
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Nedokázal bych rozlišit mezi robotem a paní docentkou. Přednáška velmi zajímavého předmětu byla neskutečně nudná a nezáživná. Od tvrdých matematických definic jsme se vůbec neodloučili. Jakákoli představivost v nás byla ubita.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Velice monotonní, paní docentka působí nezaujatě až znuděně. Je těžké udržet pozornost.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Jen opisuje skripta... Mohla by věci popisovat jednodušeji, tak jak jsou. Dělá z toho moc vědu...
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • viz LALA1
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Hodně matic.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • viz LALA1
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 61 % [11]: 90%-100%
  • 2 : 16 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 22 % [4]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 37 % [6]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 12 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 81 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 9 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [18]

Průměr odpovědi: 2.11

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 55 % [10]: 1 (výborný)
  • 2 : 5 % [1]: 2
  • 3 : 16 % [3]: 3
  • 4 : 16 % [3]: 4
  • 5 : 5 % [1]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [12]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 58 % [7]: 1
  • 2 : 8 % [1]: 2
  • 3 : 16 % [2]: 3
  • 4 : 8 % [1]: 4
  • 5 : 8 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 25 % [3]: obtížný
  • 3 : 50 % [6]: středně obtížný
  • 4 : 16 % [2]: lehký
  • 5 : 8 % [1]: velmi lehký