Dvořáková Lubomíra doc. Ing. Ph.D. - [01LALB] Lineární algebra B 1, zkouška
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 20 / 35
- Procento hodnotících: 57 %
Celkové hodnocení [30]
1: |
|
56 % [17] |
2: |
|
6 % [2] |
3: |
|
16 % [5] |
4: |
|
13 % [4] |
5: |
|
6 % [2] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 2.07
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [12]
1: |
|
58 % [7] |
2: |
|
8 % [1] |
3: |
|
16 % [2] |
4: |
|
8 % [1] |
5: |
|
8 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [18]
1: |
|
55 % [10] |
2: |
|
5 % [1] |
3: |
|
16 % [3] |
4: |
|
16 % [3] |
5: |
|
5 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 2.11
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Jen opisuje skripta.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
viz LALA1studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Umí to, rozumí látcestudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
viz LALA1studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
viz LALA1studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Vysvětlit to.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
-
Písemky z minulého rokustudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Skripta + zápisky z přednášek + materiály ze stránek přednášející.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Skripta na teoretickou část bohatě stačí.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Velmi oceňuji že jsou přednášky dostupné na youtube. Stačí se na ně doma párkrát v klidu podívat, nebo na některé části a člověk hned porozumí. Jinak stačí se učit ze skript.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Zápisky, videopřednáčky, skripta.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
-
Při projití všech loňských písemek už není problém složit zkoušku na Cstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
v pohoděstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Chcete li prostě zkoušku udělat, a nezáleží vám na známce, můžete rovnou přeskakovat důkazy a jenom se naučit věty a definice. Opravdu doporučuji psát v průběhu semestru kontrolní testy a dělat domácí úkoly. Složení zkoušky je pak o dost jednodušší. Praktická část zkoušky není jednoduchá. Spíš je dost těžká. I když spočítáte všechny příklady ze zkoušek z minulých let, dá se vymyslet typ příkladu který umí překvapit. Teoretická část zkoušky vyžaduje znalost definic a vět, nikoli důkazy (nebo jenom výjimečně).studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Zkouška je naprosto objektivní, docentka jasně formuluje případné výhrady. Je dobré vědět, že do jejích písemek neuškodí komentovat své myšlenkové pochody.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
-
Dobře zpracované skripta, přednášky nahrávané na internet.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Na konci semestru odešla.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
-
srozumitelnoststudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Tak baví jí to a nedělá chyby.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
viz LALA1studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
Nedokázal bych rozlišit mezi robotem a paní docentkou. Přednáška velmi zajímavého předmětu byla neskutečně nudná a nezáživná. Od tvrdých matematických definic jsme se vůbec neodloučili. Jakákoli představivost v nás byla ubita.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
-
Velice monotonní, paní docentka působí nezaujatě až znuděně. Je těžké udržet pozornost.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Jen opisuje skripta... Mohla by věci popisovat jednodušeji, tak jak jsou. Dělá z toho moc vědu...studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
viz LALA1studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Hodně matic.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
viz LALA1studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [18]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 61 % [11]: 90%-100%
- 2 : 16 % [3]: 75%-90%
- 3 : 22 % [4]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 12 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 37 % [6]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 12 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 9 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 81 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 9 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [18]
Průměr odpovědi: 2.11
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 55 % [10]: 1 (výborný)
- 2 : 5 % [1]: 2
- 3 : 16 % [3]: 3
- 4 : 16 % [3]: 4
- 5 : 5 % [1]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [12]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 58 % [7]: 1
- 2 : 8 % [1]: 2
- 3 : 16 % [2]: 3
- 4 : 8 % [1]: 4
- 5 : 8 % [1]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 25 % [3]: obtížný
- 3 : 50 % [6]: středně obtížný
- 4 : 16 % [2]: lehký
- 5 : 8 % [1]: velmi lehký