Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Dvořáková Lubomíra doc. Ing. Ph.D. - [01LAL] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 52 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [52]
1:
55 % [29]
2:
34 % [18]
3:
7 % [4]
4:
1 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.56

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
100 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [51]
1:
54 % [28]
2:
35 % [18]
3:
7 % [4]
4:
1 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [20]
    • Jen se opisuje tabule a nic nedává smysl...
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Kdykoliv na mě zbylo místo k sezení, odkud jsem špatně viděl na tabuli, předáška nebyla pro mě tolik přínosná, dokonce někdy byla až stresující, že nepřečtu (ať už kvůli vzdálenosti nebo malému úhlu) co je na tabuli.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Kvalitní.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Kvůli přestupu z Trojanky nedálo se dostat na přednášku, už nebyli volné místa!
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Mají jasnou strukturu, přesně sledují skripta, takže účast není nutná. Jelikož na nich ale docentka upozorňuje na některé souvislosti, což je při četbě skript snadné přehlédnout, má svůj význam.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
    • Přednášky byli srozumitelné, ale mě se nejlépe učí doma ze skript vlastním tempem.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • přednášky byly někdy záživné , někdy nudné ( možná taky podle mé nálady)
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Přednášky jsou vedeny podle skript. Pokud vám nevyhovuje styl výkladu, můžete se bez větších problémů učit ze skript.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Přednášky mají logickou stavbu, látka na sebe dobře navazuje, ale i přesto člověk snadno ztratí nit kvůli množství nových pojmů, definic a vět a pak je těžké se znovu chytit.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Přehledné, jasné, skvěle koncipované.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Silný soulad přednášek se skripty dodává přednáškám strukturovanost a ulehčuje následné učení se ze skript.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Skripta a přednášky jsou skoro stejné, ale vyplatí se si důkazy poslechnout.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Spokojen.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Stály za to, ačkoliv jsem občas usnul.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Užitečné.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Velká přehlednost, probraná látka odpovídala skriptům.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Velmi poutavé, avšak bylo prezentováno obrovské množství dat, ale vzhledem k časové dotaci předmětu není možné ho snížit.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Videa z přednášek velmi oceňuji - super nápad.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Vše ok.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Přednášky byly srozumitenlé, ale někoho mohli vyděsit .
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Umí látku srozumitelně vysvětlit.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [37]
    • Co řekne, to platí.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Čitelné písmo, nahrávky přednášek. Domácí úkoly všechny kontroluje a zasílá zpětně vzorové řešení.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Docentka Dvořáková je velmi metodická a vždy dokonale přesná, myslím, že je perfektní na přednášky LAL.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Drží si jistou strukturovanost, je autorkou kvalitních skript a na tabuli si kreslí okraje, aby vše bylo k přečtení i z bočních míst.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Důkladné a srozumitelné vysvětlení, výborná skripta, excelentní organizace tabule (člověk pořád tuší, co se děje), srozumitelné matematické značení.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Jasnost vyjádřovani a její vlastní skripta, která přímo odpovidala tomu, co přednášela.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Jasnou strukturu přednášky. A to, že přednášená látka odpovídá látce ve skriptech.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Je vidět, že ji algebra baví a snaží se ji podat co nejsrozumitelněji. Zpětně oceňuji, že na začátku semestru postupovala opravdu po krůčcích a dala nám tak šanci adaptovat se. Ochotně zodpovídá dotazy a jako milý bonus je její zápis velmi snadno čitelný, což se o většině jiných vyučujících říct nedá.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
    • Lineární algebře rozumí a je z ní nadšená. Dokáže promluvit ke studentům, kteří z ní nadšení jsou, i k těm, kteří nejsou. Přesně dané podmínky u zkoušky.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Natáčení přednášek
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Natočené videa při učení nebo nepochopení jsem si mohl přednášku zpětně pustit.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Nedělá chyby jede a jede...
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Nemam žádné námitky.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Obdivuji zorganizovanost přednášející, skvělé chování ke studentům a velkou přehlednost. Dopředu a pořádně bylo určeno, co je relevantní a jaké jsou požadavky.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Ochotná zodpovídat dotazy. Brala ohled na studenty sedící v krajních lavicích a tedy neviděli na okraje tabule (psala pouze na prostředek). Bylo jasně dané, co a z čeho se máme učit. Je velmi spravedlivá a ochotně odpovídala na emailem poslané domácí úkoly a v každé písemce byly k opravám psané poznámky.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Paní Dvořáková má vlastní skripta a výuka jde podle nich. Pro některé bylo proto chození na přednášky zbytečné, mě naopak skripta sloužila k doplnění poznámek z přednášek.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Pečlivý zápis na tabuli.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • píše čitelně
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Precizní výklad! A určitě každý ocení, že své přednášky nechává nahrávat.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Preciznost vyjadřování slovního i písemného (na tabuli)
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Přehlednost, spravedlivost, dobrá skripta.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Přesnou formulaci myšlenek. Úhledné písmo a systematický zápis na tabuly.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • řád v zápisech i ve výkladu, zpřístupňuje velké množství dodatečných materiálů na internetu
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Skripta i přednášky jsou velmi přehledné, ale bohužel je někdy těžké udržet pozornost.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Skvělá skripta, oceňuji také stránky předmětu se zadáním a řešením všech testů.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • snahu se nám pokusit vysvetlit nevysvetlitelné
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Ucelené přednášky a velmi pěkně zpracovaná skripta.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Úhledné psaní na tabuli, preciznost
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Výborné skripta, celkem srozumitelný výklad
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Youtube! Dost pravděpodobně nejlepší doplněk výuky, co jsem kdy u jakéhokoliv učitele/přednášejícího viděl. Dost mi to pomohlo a dost to oceňuji. Taky ten fakt, že vyučuje přesně podle skript je výborné.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Zadává zajímavé a docela zvládnutelné teoretické úkoly. Přednáší podle vlastních skript, když člověk něco nestihne, nepochopí může se k látce vrátit a netápe.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Zmíním několik bodů, které mi připadaly dobré: 1)tempo - paní docentka píše vše přehledně na tabuli, nikam nechvátá, dá se dělat dobré poznámky 2)přehlednost a srozumitelnost - ne vše pochopí člověk najednou, až se ale ty myšlenky "uleží", tak je vše poměrně stravitelné. 3)dotupnost přednášek na videu - moc jsem nevyužíval, ale může pomoci
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Srozumitelně a přehledně napsaná skripta, čitelné písmo na tabuli.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi dobře opřednášená látka. Každý přesně věděl co má od předmětu čekat a co se má učit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Velice přehledný zápis, systematičnost. Na internetových stránkách jsou přehledně vyvěšené zadání zkoušek z minulých let, což oceňuji.
      David Grund studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Až robotickou přesnost.
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Profesionálnost a odbornost.
      Václav Kutílek studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [24]
    • Asi nic...
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Asi to moc nejde, ale ocenil bych demonstraci na praktickém příkladu
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Jediné, co by se mohlo zlepšit je určitá monotónnost hlasu přednášející, občas trochu uspává.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Monotónní výklad, někdy je těžké udržet pozornost
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Nedělat z toho takovou vědu, je to jednoduché a pokud by k tomu tak přistupovala, tak to i víc lidí pochopí. Na začátku mi tak zamotala hlavu, že jsem jí rozmotal až při učení se na zkoušku. A když vysvětlovala jak se sčítají vektory tak to jí zabralo 10min, ale to už všichní věděli... a ty nové věci nevysvětlí...
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • někdy mi příjde, že by matematika mohla být méně teoretická, že jí matematici někdy vysvětlují zbytečně nesrozumitelně - kupříkladu geometrickou interpretaci vnímám v lineární algebře jako zásadní aspekt, což ovšem ne všichni uznávají, paní docentka je ještě celkem "rozumná", ale stejně by mi hlavně ze začátku pomohla nějaká větší vizuální interpretace.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Nemám co vytknout.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Nepsat na tabuli takové mrňousky.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Nevidím nic.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Oceňuji hlavně čitelné písmo a systematické psaní na tabuli.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Pokud někdo přichází ze střední, kde už něco z toho nebrali, tak jsou první hodiny jako rána plátkem citronu obaleným kolem masivní zlaté cihly.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • snížit rychlost řeči, aby mohli studenty občas nadechnout
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • srozumitelnost
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Stálo by za zamyšlení, zda někdy nepřehodit pořadí věta-důkaz. Tj. nejdříve zkoumat nějakou vlastnost a závěry zformulovat do věty.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • více méně opakovala skripta
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Více příkladů. U vysvětlení příkladů trochu zpomalit. Zápis na tabuli super.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • V intonaci hlasu. Aktuálně to sice není zlé ale držení stále jedné tóniny spěje k monotónosti přednášky.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • V ničem.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • V ničem, přednášky jsou vyladěné k maximální možné dokonalosti.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Všechno bylo v pořádku.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Výraznější projev.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Zápis na tabuli je občas trochu nepřehledný a ze zadních řad jde hůře přečíst.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Myslím, že není co vytknout.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Říkat i věci co nejsou ve skriptech
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Zajímavé, ale dost obsáhlé.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [51]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [34]: 90%-100%
  • 2 : 9 % [5]: 75%-90%
  • 3 : 13 % [7]: 50%-75%
  • 4 : 9 % [5]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [51]

Průměr odpovědi: 1.57

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 54 % [28]: 1 (výborný)
  • 2 : 35 % [18]: 2
  • 3 : 7 % [4]: 3
  • 4 : 1 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 100 % [1]: velmi lehký