Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Beneš Michal prof. Dr. Ing. - [01VAM] Variační metody

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 16
  • Procento hodnotících: 43 %
Celkové hodnocení [7]
1:
57 % [4]
2:
28 % [2]
3:
14 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
57 % [4]
2:
28 % [2]
3:
14 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Povinná účast na přednáškách!
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Proste klasika, barvicky tabule a vse pekne napsano.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Přednášky jsou podrobné, dobře podané a logicky uspořádané, teorie je prokládána různými příklady, fyzikálně nebo geometricky motivovanými, takže člověk udrží pozornost celou dobu a neusne.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Jsou bohužel povinné. Nikdo asi nepochopí proč. Přednášející totiž se studenty neinteraguje a prakticky čte to, co píše přednášky jsou navíc každý rok stejné. Přítomností na přednášce tak student opravdu nic nezíská.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Zapisky od spoluzaka.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Ze zápisků z přednášky, na přednášce bylo všechno potřebné.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Zápisky spolužáků.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
    • Kalsicka Benesova zkouska, dostanete dve otazky a jeden z tech prikladu na prednasce. Po kazde otazce mate pravo jit na zachod :D Jinak chce to co odprednasi a cela zkouska je v pohodlne atmosfere.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Klasika u pana profesora.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Tři otázky, jako první byla věta i s důkazem, pak příklad, který byl na přednášce a pak další věta s důkazem, času byl dostatek.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Počet otázek u zkoušky se odvíjí od počtu zameškaných hodin. Zkouška je jinak podobná všem Benešovým zkouškám. Překvapilo mě snad jen to, že u druhé otázky, kterou je některý z příkladů, bylo nutné si pamatovat i zadání tohoto příkladu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Příklad plus 2 otázky, mezi otázkami je čas si dojít na záchod. Když si otázku vypracujete, s profesorem ji projdete, když tak se na něco zeptá, pokud se mu něco nelíbí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Poctivou přípravu.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Přehledný a čitelný zápis na tabuli.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Systematicnost. A jasne podminky.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Precizní zápis přednášky na tabuli. Navíc je furt stejný.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Nejlepší zápis na tabuli, který jsem zatím na FJFI zažil. Hezké ilustrační příklady, výborně strukturované přednášky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Nenutit si povinnou dochazku v patek.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Pan profesor píše n a u stejným symbolem, což mě občas mátlo.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Chybí zde prakticky jakákoli interakce se studenty. A to i ve chvíli, kdy se studenti na něco ptají. Většinou je jim odpovězeno něco ve smyslu, že jim tu věc neříká záměrně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Asi nic.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [7]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 30 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 20 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [7]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.57

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [4]: 1 (výborný)
  • 2 : 28 % [2]: 2
  • 3 : 14 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5