Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Beneš Michal prof. Dr. Ing. - [01VAMB] Variační metody B

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 7
  • Procento hodnotících: 42 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
0 % [0]
2:
83 % [5]
3:
16 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
0 % [0]
2:
66 % [2]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
0 % [0]
2:
100 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Dobrý zápis na tabuli. Docházka není úplně povinná, ale není ani úplně volitelná. Člověk si sám rozhodne, zda chce mít lehčí klasifikovaný zápočet tím, že bude chodit na přednášky a tím pádem dostane méně otázek u "zkoušky". Je dobré skutečně sledovat, které věty je potřeba umět i s důkazem. Často jsem si zapisovala i věci, které jsem umět nemusela a místo toho jsem se mohla zaměřit na pochopení celé látky. :)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • definice, věta, důkaz... Občas nějaký důsledek, který se opět dokazuje (sice netuším proč, když je to důsledek...) a sem tam příklad (v drtivé většíne opět důkaz).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Cvičení a přednášky byly jedno a totéž. Není to rozděleno.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Získání klasifikovaného zápočtu bylo postaveno na jednom příkladu. Každý, kdo přišel na zkouškový termín dostal jeden různě obtížný (různá obtížnost je způsobena tím, že je vyžadováno dopočítat celý příklad, tedy vypočítat finální integrál) příklad, což je samo o sobě docela nefér. Beneš se vůbec neptá na teorii, která byla obsahem předmětu, proto je v podstatě zbytečné se učit jednotlivé definice, věty a důkazy (minimálně to zkusit na prvním termínu). Docela lituju, že jsem neriskl jít na zkoušku bez učení, ušetřil bych si dva týdny života, které jsem mohl obětovat něčemu smysluplnějšímu. V podstatě celá zkouška stála na jednom integrálu. Už jsem nějak nepředpokládal, že budu po dvou letech od absolvování MAB3 a MAB4 prokazovat, že umím vypočítat integrál. Takže za mě další zbytečný předmět. Nic nového oproti MAB3 a MAB4 si člověk neodnese. Asi v tomto by se měl cvičící zlepšit...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Názorné příklady, vše dobře vysvětleno.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Pro lidi, co se neztratí v polovině jsou asi přednášky docela pěkné a ucelené. Pěkné příklady.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Vysvětlování smyslu přednášené látky
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • přednáška a cvičení jsou spojené, tedy platí vše uvedené pro přednášky
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 100 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 33 % [1]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 33 % [1]: velmi lehký