Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Čechová Miloslava Mgr. - [04NM1] Němčina M1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 19
  • Procento hodnotících: 31 %
Celkové hodnocení [6]
1:
66 % [4]
2:
33 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
66 % [4]
2:
33 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Německy opravdu umí, jedná na rovinu a má i smysl pro humor.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Příjemný přístup, hodiny se nesly v poklidném duchu, nebyl problém se na cokoliv zeptat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • neuvěřitelně milá paní! oceňuju, že i když jsme už byli mrtví po x hodinách vší možné matiky a fyziky a poněkud neschopní přemýšlet a bez síly, nikdy ani náznak nějakého naštvání nebo tak, vždy se nás neustále s úsměvem snažila rozpovídat
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Paní magistra má vstřícný přístup ke studentům - například u zápočtového testu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • vstrictnost ve vysvetlovanich urcitych problematik co by mozna uz mely byt samozrejmosti u mirne pokrocilych
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Rozumím tomu, že pokud se má člověk v jazyku zlepšit, tak je jedna hodina týdně málo a úkoly jsou potřeba, ale, vzhledem k ostatním předmětům, je jejich množství a časová náročnost velký problém a v konečném důsledku to odnáší právě ostatní předměty, na které pak nezbývá čas. (Volný čas už většinou omezit, vzhledem k jeho absenci, nelze).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Lépe s námi probrat slovní zásobu - často jsme dostali definici slova pouze v němčině.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení se vede podle pdf souboru na webových stránkách paní magistry.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [4]: 1
  • 2 : 33 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 33 % [2]: obtížný
  • 3 : 66 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký