Jarý Vladimír Ing. Ph.D. - [18ZPRO] Základy programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 39 / 174
- Procento hodnotících: 22 %
Celkové hodnocení [42]
1: |
|
7 % [3] |
2: |
|
33 % [14] |
3: |
|
26 % [11] |
4: |
|
23 % [10] |
5: |
|
9 % [4] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.95
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
33 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [39]
1: |
|
5 % [2] |
2: |
|
33 % [13] |
3: |
|
28 % [11] |
4: |
|
23 % [9] |
5: |
|
10 % [4] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [14]
-
Byl jsem tam 2x, nic jsem z toho neměl... Něco se píše do Codeblocks a přednášející komentuje.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Byly brzo ráno a náš cvičící nám věci vysvětloval, takže jsme na ně moc nechodili.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Celkem zbytečné tam chodit.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Naprosto zbytečné.studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
Na přednášky je zbytečné chodit, vše potřebné se naučíte na cvičení. Programovat se naučíte jedině tak že budete programovat.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Na přednášky skoro nikdo nechodil. Na poslední přednášce jsme byli jen dva lidi. Což je škoda, protože přednášky byly velice zajímavé.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Nebylo by lepší přednášku nahradit cvičením? Aby přednáška něco přinesla, je asi nejlepší přinést si notebook a opisovat kód. Člověk se naučí pracovat rychleji, zvykne si na psaní kódu, a když něco nestihne, hledá celou hodinu chybu, kterou už později neudělá.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Někdy se přednášky hodily jako doplňující informace ke cvičením.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
nudný, bez přínosu (lepší jsou skripta)studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Pokud programovat neumíte a máte pocit, že se bez přednášky neobejdete vemte si notebook.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Programovat umím a nepotřeboval jsem na přednášky chodit. Byl jsem asi na třech přednáškách, proto nemohu dobře posoudit.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Toto vyjádření jsem pokryl v bodě "3. V čem by se měl(a) přednášející zlepšit...".studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
v pohodě obsahstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Nudné a uspávajícíPetr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
-
Dobře vysvětloval a pro začátečníka, jako já, byl výborný.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
nic :Dstudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Odhodlání vstávatstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Ochota přednášet i pro to minimum lidí, které na přednášky chodilo. Někdy to bylo třeba i jen 5-6 lidí.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Přednášky byly velice zajímavé. Přednášející mě naučil novým fintám, které jsem doposud v C++ neznal.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Přišel na každou přednášku.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Snaha o jednoduchost a názornoststudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
superstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Sílu přednášet v 7:30.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Věřím, že má hluboké znalosti v oblasti jazyku c++, které mohou být skrze správnou cestu (tj. způsob přednášení) šířeny mezi studenty se zálibou v programování.Dušan König studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [15]
-
Hlasitost projevu, snaha více zaujmout...studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
Hlasitost přednášejícího.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Je to uspávač hadů, všichni tam spali... Ale jak chcete zábavně přednášet o C++???studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Měl jsem problémy přednášejícímu porozumět, protože i když třída byla tichá, přednášející mluvil tiše a ještě když někdo špatně slyší jako já, má co dělat aby si z přednášky něco odnesl.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Mluvil velmi potichu a často do tabule, takže slyšely první tři řady.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Mluví potichoučku a není mu moc rozumět.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Mluví potichu ? upsávač hadů od 7:30, laskavý čtenář si stav posluchačstva odvodí sámstudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
není ho slyšet ani mu rozumětstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
ve všem... přednášky nebyly zapotřebí. Nám pro veškeré porozumění předmětu stačilo chodit na cvičení, kde nám to důkladně vysvětlil cvičícístudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
více mluvit nahlas, říkat více zajímavostístudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Volume up.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Obecně si myslím, že učit programování psaním na tabuli je trochu nevděčné. Zápisy byly občas zmatené.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Přednášky z programování jsou zbytečné.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Dle mého názoru je hodně monotóní - stále stejný tón i tempo hlasu. Během přednášky nebyl cítit ani kontakt mezi přednášejícím a obecenstvem. Ztrátě kontaktu s obecenstvem se lze vyvarovat tím, že člověk sám sobě položí otázky typu "Opravdu přednáším způsobem, který mohou mí posluchači následovat? Následují vlastně myšlenkový tok, který přednáším?" - když sám přednáším, kladu si tyto otázky - vede to k uvědomění "na jaké notě" jsem naladěný já a na jaké zase posluchači - naladěním přednášejícího a posluchačů na stejnou notu je pak základem pro perfektní přednášku (tj. baví to obě strany, přednášející efektivně předal své myšlenky a posluchači je efektivně spracovali).Dušan König studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Mluvit více nahlas, a víc dynamickyPetr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
V anketě není můj cvičící.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [39]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 7 % [3]: 90%-100%
- 2 : 7 % [3]: 75%-90%
- 3 : 5 % [2]: 50%-75%
- 4 : 79 % [31]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [39]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 5 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [13]: 2
- 3 : 28 % [11]: 3
- 4 : 23 % [9]: 4
- 5 : 10 % [4]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 33 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký