Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jarý Vladimír Ing. Ph.D. - [18ZPRO] Základy programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 39 / 174
  • Procento hodnotících: 22 %
Celkové hodnocení [42]
1:
7 % [3]
2:
33 % [14]
3:
26 % [11]
4:
23 % [10]
5:
9 % [4]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.95

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
33 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [39]
1:
5 % [2]
2:
33 % [13]
3:
28 % [11]
4:
23 % [9]
5:
10 % [4]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [14]
    • Byl jsem tam 2x, nic jsem z toho neměl... Něco se píše do Codeblocks a přednášející komentuje.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Byly brzo ráno a náš cvičící nám věci vysvětloval, takže jsme na ně moc nechodili.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Celkem zbytečné tam chodit.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Naprosto zbytečné.
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Na přednášky je zbytečné chodit, vše potřebné se naučíte na cvičení. Programovat se naučíte jedině tak že budete programovat.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Na přednášky skoro nikdo nechodil. Na poslední přednášce jsme byli jen dva lidi. Což je škoda, protože přednášky byly velice zajímavé.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Nebylo by lepší přednášku nahradit cvičením? Aby přednáška něco přinesla, je asi nejlepší přinést si notebook a opisovat kód. Člověk se naučí pracovat rychleji, zvykne si na psaní kódu, a když něco nestihne, hledá celou hodinu chybu, kterou už později neudělá.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Někdy se přednášky hodily jako doplňující informace ke cvičením.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • nudný, bez přínosu (lepší jsou skripta)
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Pokud programovat neumíte a máte pocit, že se bez přednášky neobejdete vemte si notebook.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Programovat umím a nepotřeboval jsem na přednášky chodit. Byl jsem asi na třech přednáškách, proto nemohu dobře posoudit.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Toto vyjádření jsem pokryl v bodě "3. V čem by se měl(a) přednášející zlepšit...".
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • v pohodě obsah
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Nudné a uspávající
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
    • Dobře vysvětloval a pro začátečníka, jako já, byl výborný.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • nic :D
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Odhodlání vstávat
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Ochota přednášet i pro to minimum lidí, které na přednášky chodilo. Někdy to bylo třeba i jen 5-6 lidí.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Přednášky byly velice zajímavé. Přednášející mě naučil novým fintám, které jsem doposud v C++ neznal.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Přišel na každou přednášku.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Snaha o jednoduchost a názornost
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • super
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Sílu přednášet v 7:30.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Věřím, že má hluboké znalosti v oblasti jazyku c++, které mohou být skrze správnou cestu (tj. způsob přednášení) šířeny mezi studenty se zálibou v programování.
      Dušan König studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [15]
    • Hlasitost projevu, snaha více zaujmout...
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Hlasitost přednášejícího.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Je to uspávač hadů, všichni tam spali... Ale jak chcete zábavně přednášet o C++???
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Měl jsem problémy přednášejícímu porozumět, protože i když třída byla tichá, přednášející mluvil tiše a ještě když někdo špatně slyší jako já, má co dělat aby si z přednášky něco odnesl.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Mluvil velmi potichu a často do tabule, takže slyšely první tři řady.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Mluví potichoučku a není mu moc rozumět.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Mluví potichu ? upsávač hadů od 7:30, laskavý čtenář si stav posluchačstva odvodí sám
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • není ho slyšet ani mu rozumět
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • ve všem... přednášky nebyly zapotřebí. Nám pro veškeré porozumění předmětu stačilo chodit na cvičení, kde nám to důkladně vysvětlil cvičící
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • více mluvit nahlas, říkat více zajímavostí
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Volume up.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Obecně si myslím, že učit programování psaním na tabuli je trochu nevděčné. Zápisy byly občas zmatené.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Přednášky z programování jsou zbytečné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Dle mého názoru je hodně monotóní - stále stejný tón i tempo hlasu. Během přednášky nebyl cítit ani kontakt mezi přednášejícím a obecenstvem. Ztrátě kontaktu s obecenstvem se lze vyvarovat tím, že člověk sám sobě položí otázky typu "Opravdu přednáším způsobem, který mohou mí posluchači následovat? Následují vlastně myšlenkový tok, který přednáším?" - když sám přednáším, kladu si tyto otázky - vede to k uvědomění "na jaké notě" jsem naladěný já a na jaké zase posluchači - naladěním přednášejícího a posluchačů na stejnou notu je pak základem pro perfektní přednášku (tj. baví to obě strany, přednášející efektivně předal své myšlenky a posluchači je efektivně spracovali).
      Dušan König studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Mluvit více nahlas, a víc dynamicky
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • V anketě není můj cvičící.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [39]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 7 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 7 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 5 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 79 % [31]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [39]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 5 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [13]: 2
  • 3 : 28 % [11]: 3
  • 4 : 23 % [9]: 4
  • 5 : 10 % [4]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 33 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký