Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Klika Václav doc. Ing. Ph.D. - [01MAA3] Matematická analýza A3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 10
  • Procento hodnotících: 40 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
25 % [1]
2:
75 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
25 % [1]
2:
75 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Probral s námi teorii.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Nechává prostor na vlastní řešení, ale zároveň u tabule nijak nedusí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Pan Klika určitě ví co dělá a je dobrým matematikem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • V porovnání se svým kolegou Fučíkem pan Klika není vůbec nadšen pro věc.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Podrobně prohraná srejnoměrná spojitost nebo froullaniho integrály zdržují a na konci není čas kvalitně probrat extrémy, doteď nevím jak řešit semidefinitní hessovu matici, či nulovou. Nebo jak je definované sedlo, či existuje-li ve více dimenzích.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 1
  • 2 : 75 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [1]: lehký
  • 5 : 75 % [3]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Dekuji za vsechny komentare. Rad bych dostal vyjadreni (komentare, nejen znamku) od co nejvice z Vas, abych mohl mit nejvice relevantni obraz o Vasich dojmech.

Nadseni zkusim zlepsit, byt si ho naprogramovat neumim. Nektere pasaze me bavi vic nez jine, to priznavam.

Co se tyce naplne cviceni tak bych rad poznamenal, ze jakekoli nejasnosti ci dotazy k latce vitam (a verim, ze jsou obecne vitane), takze se na nas v techto situacich prosim obracejte. Jinak bych naopak rekl, ze vysetreni extremu je velmi standardni veci, kterou zvladne kde jaky editor (trochu lepsi word), ale konvergenci, asymptotiku apod jeste preci jen obtizneji.