Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kolář Miroslav Ing. - [01MAB3] Matematická analýza B3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
0 % [0]
2:
33 % [1]
3:
66 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
0 % [0]
2:
33 % [1]
3:
66 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • oceňuji pohodový přístup a příjemnou atmosféru a komentáře k příkladům
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Lehké zápočtové písemky
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • I když už dlouho MAB3cv necvičil tak se toho zhostil velmi dobře. Jen občas cvičícího zastihla nečekaná otázka na nejasnost v příkladu. Ale do další přednášky vždy přinesl odpověď.
      Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • možná by stálo za to mít opravdu přehled v tom, jak co zavádí přednášející, a hlídat víc studenty u tabule, abychom neztráceli čas hledáním chyb v příkladech
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Časový rozvrh cvičení - klidně lze přeskakovat jednoduché, ale časově náročné výpočty. Takto jsme na konci vůbec nestíhali a látku tří přednášek museli stihnout během posledního cvičení
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Pan docent má organizaci cvičících a probírané látky perfektně zmáknutou
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Bylo by dobré, aby se metrice a konvergenci z poslední látky věnovalo více času než poslední dvě cvika před finálním zápočtovým testem.
      Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 66 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 66 % [2]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký