Kolář Miroslav Ing. - [01MAB3] Matematická analýza B3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
66 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
66 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
oceňuji pohodový přístup a příjemnou atmosféru a komentáře k příkladůmstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
-
Lehké zápočtové písemkystudijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
I když už dlouho MAB3cv necvičil tak se toho zhostil velmi dobře. Jen občas cvičícího zastihla nečekaná otázka na nejasnost v příkladu. Ale do další přednášky vždy přinesl odpověď.Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
možná by stálo za to mít opravdu přehled v tom, jak co zavádí přednášející, a hlídat víc studenty u tabule, abychom neztráceli čas hledáním chyb v příkladechstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
-
Časový rozvrh cvičení - klidně lze přeskakovat jednoduché, ale časově náročné výpočty. Takto jsme na konci vůbec nestíhali a látku tří přednášek museli stihnout během posledního cvičenístudijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Pan docent má organizaci cvičících a probírané látky perfektně zmáknutoustudijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Bylo by dobré, aby se metrice a konvergenci z poslední látky věnovalo více času než poslední dvě cvika před finálním zápočtovým testem.Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 66 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 66 % [2]: obtížný
- 3 : 33 % [1]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký