Kolář Miroslav Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 22
- Procento hodnotících: 13 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Schopnost vést cvičení, srozumitelné probrání všeho potřebného.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Umí analýzu, najde chyby, má v tom systém.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Lehce přívětivější přístup.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Více tolerovat fakt, že vše neumíme, být trpělivější a napovídat u tabule, pokud někdo neví...studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Prostě hodně matematiky, limity, suprema, infima, derivace, atd...studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký