Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kozák Michal Mgr. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 18
  • Procento hodnotících: 16 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
66 % [2]
2:
0 % [0]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
0 % [0]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Přátelský přístup
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • radost a humor se kterym se nam neco snazil vysvetlit (kdyz to mu teda sam rozumnel)
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zapojení do cvičení a až chorobnou dobrou náladu, kterou provokoval spící studenty o půl osmé ráno. Také oceňuji snahu s námi řešit i teoretické úkoly.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Více se na hodiny připravit-aspoň mít u příkladů správné výsledky a u teoretických se snažit ukázat učesanější verzi důkazu.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • v prehledu co uci
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zapisovat podrobněji provedené důkazy na tabuli.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • asi nic
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • dostečná hodinová dotace
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za vyplněné ankety, přečetl jsem si je.

Poznamenal bych jen k oněm důkazům - pokud se dělá nějaký lehký důkaz na cvičení, slouží především proto, aby si studenti vyzkoušeli a naučili dokazovat, ne kvůli samotnému důkazu. Po dokončení důkaz shrnuji, vysvětluji problémové body, ale nebudu ho po studentovi přepisovat, to bychom nic nestihli.