Kozák Michal Mgr. - [01RMF] Rovnice matematické fyziky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
50 % [4] |
2: |
|
50 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
50 % [4] |
2: |
|
50 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
-
Přístup ke studentům, smysl pro humor, schopnost a ochota věci vysvětlit.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Vtip, nadšení, elán a schopnost vést cvičení. Nepotápět u tabule, spíš věci obracet v žert. Super cvičící! A používá stěrku!studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Cvičene bolo vedené s dôrazom na čo najhlbšie pochopenie látky a celého (dosť abstraktného) konceptu zobecnených funkcií.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Pokud jsme se dostali k nějaké věci, na které jsme se v rámci spolužáků neshodli, nechal chvíli běžet diskuzi a na konci problém shrnul.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Úsměvy, úšklebky, tanečky a průpovídky.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Energičnost a pohoda u tabule patří k velkým kladům pana cvičícího. O něco horší je to, že u tabule budete opravdu často.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: PO
-
Ochotu poradit a vysvětlit nepochopenou látku.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Není v čem.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Miestami som mal problém zachytiť jeho výklad a poznámky k riešeným problémom, takže artikulácia a intonácia. Skrátka zrozumiteľnosť ústneho prejavu.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Občas odbude vysvětlení nějakého náročnějšího příkladu, což pak zpětně chybí. Jinak nic.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Promyslet si lépe, co všechno by chtěl studentům říct. Někdy působí spíše zmatečně.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
-
Vynikající systém cvičení a podmínek zápočtu, který člověka nutí se průběžně připravovat. Zároveň jsou podmínky nastaveny tak, že i (nicneděláním zmlsaný áčkař) si ve výsledku nestěžuje.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Bylo by lepší dát více času cvičení řešení diferenciálních rovnic.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Dobre kopírovali obsah prednášok.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Cvičení by si zasloužilo větší hodinovou dotaci. Stihli jsme spočítat pouze zlomek příkladů, které jsme spočítali v rámci předmětů MAB2,3,4.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Cvičení jsou v tomto předmětu velice důležitá a každá absence pak bolí při domácí přípravě ve zkouškovém.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [4]: 1
- 2 : 50 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 12 % [1]: obtížný
- 3 : 62 % [5]: středně obtížný
- 4 : 12 % [1]: lehký
- 5 : 12 % [1]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za vyplněné ankety, pečlivě jsem si je přečetl.