Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kozák Michal Mgr. - [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [8]
1:
50 % [4]
2:
50 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
50 % [4]
2:
50 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
    • Přístup ke studentům, smysl pro humor, schopnost a ochota věci vysvětlit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Vtip, nadšení, elán a schopnost vést cvičení. Nepotápět u tabule, spíš věci obracet v žert. Super cvičící! A používá stěrku!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Cvičene bolo vedené s dôrazom na čo najhlbšie pochopenie látky a celého (dosť abstraktného) konceptu zobecnených funkcií.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Pokud jsme se dostali k nějaké věci, na které jsme se v rámci spolužáků neshodli, nechal chvíli běžet diskuzi a na konci problém shrnul.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Úsměvy, úšklebky, tanečky a průpovídky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Energičnost a pohoda u tabule patří k velkým kladům pana cvičícího. O něco horší je to, že u tabule budete opravdu často.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: PO
    • Ochotu poradit a vysvětlit nepochopenou látku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Není v čem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Miestami som mal problém zachytiť jeho výklad a poznámky k riešeným problémom, takže artikulácia a intonácia. Skrátka zrozumiteľnosť ústneho prejavu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Občas odbude vysvětlení nějakého náročnějšího příkladu, což pak zpětně chybí. Jinak nic.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Promyslet si lépe, co všechno by chtěl studentům říct. Někdy působí spíše zmatečně.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • Vynikající systém cvičení a podmínek zápočtu, který člověka nutí se průběžně připravovat. Zároveň jsou podmínky nastaveny tak, že i (nicneděláním zmlsaný áčkař) si ve výsledku nestěžuje.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Bylo by lepší dát více času cvičení řešení diferenciálních rovnic.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Dobre kopírovali obsah prednášok.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Cvičení by si zasloužilo větší hodinovou dotaci. Stihli jsme spočítat pouze zlomek příkladů, které jsme spočítali v rámci předmětů MAB2,3,4.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Cvičení jsou v tomto předmětu velice důležitá a každá absence pak bolí při domácí přípravě ve zkouškovém.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [4]: 1
  • 2 : 50 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 12 % [1]: obtížný
  • 3 : 62 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 12 % [1]: lehký
  • 5 : 12 % [1]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za vyplněné ankety, pečlivě jsem si je přečetl.