Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01RMF] Rovnice matematické fyziky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 21 / 88
  • Procento hodnotících: 23 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 88 studentů.
  • Ukončilo předmět: 73 studentů.
  • Průchodnost: 82 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
    • Obsah zajímavý, forma a hloubka, do níž se jde, někdy dosti pokulhává. Předmět pokrývá základy z oblasti zobecněných funkcí a řešení parciálních diferenciálních rovnic.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zajímavý předmět, kde dochází k setkání áčkařů a béčkařů po téměř třech semestrech samostatného vývoje.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • I keď to samozrejme neviem porovnať s predchádzajúcim, nový koncept doc. Kliku sa mi zdá primeraný skutočnosti, že predmet je spoločný pre matematiku na úrovni A aj B (a snáď aj vybrané obory s matematikou C) a dobre pochopiteľný, i keď obsahovo rozsiahly a pomerne náročný.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi zajímavá látka.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zajímavé, jak všechno, co jste se na matematických předmětech na FJFI naučili použijete zde - k řešení parciálních diferenciálních rovnic. Tedy rovnic, které znamenají svět (s nadsázkou).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Bolo to drsné...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Z pozice áčkového matematika hodnotím jako nejtěžší předmět dosavadního studia.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • MImo jiné seznámení se se zobecněnými funkcemi a integrálními transformacemi a jejich využití při řešení parciálních diferenciálních rovnic.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Náročný, ale užitečný předmět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Předmět hodně náročný ale zvládnutelný. Po tom jak se změnil vyučující se hodně změnila koncepce předmětu a studenti s dřívější Bčkovou matematikou byli občas ztraceni jelikož předmět šel více teoretickým směrem a důkazy (věty) se někdy odkazovali na Ačkovou matematiku nebo na funkcionální analýzu kterou "Bčkaři" neměli a tudíž tvrzení z Ačkové matematiky neznali.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Další trik matematické analýzy - převléknout kabát a jmenovat se jinak ;) Teorie zobecněných funkcí a řešení integrálních rovnic.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Dlouho jsme se věnovali budování základů teorie zobecněných funkcí a poté na řešení parciálních diferenciálních rovnic a integrálních rovnic nezbylo příliš času.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Konečné završení všech analýz, tentokrát jsou předmětem zobecněné funkce, integrální transformace a integrální/parciální diferenciální rovnice.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: PO
    • Narocny predmet, ale zaujimavy. Velmi prospesne boli ukoly v priebehu semestra, pretoze som si z toho vela zapamatala.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Předmět zajímavý, díky povinným úkolům se dalo udržet v obraze přes celý semestr
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • teorie zobecněných funkcí a aplikace
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Zbytečně moc kladen důraz na teorii na úkor praktického počítání.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Vrchol pětisemestrálního studia matematické analýzy.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • zaujímavý no náročný
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • chtělo by to dvě cvičení týdně jako u analýz
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [21]

Průměr odpovědi: 2.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [3]: 1 (výborně)
  • 2 : 57 % [12]: 2
  • 3 : 28 % [6]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [21]

Průměr odpovědi: 1.05

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 95 % [20]: ano
  • 3 : 4 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká