Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Krejčiřík David Mgr. DSc. - [01LAL] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 25
  • Procento hodnotících: 32 %
Celkové hodnocení [8]
1:
87 % [7]
2:
12 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
87 % [7]
2:
12 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
    • Cvičení byla skvěle vedená, Každé cvičení začínalo přehledem teorie potřebné k daným příkladům. Vše bylo důkladně vysvětleno.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Humor - nikdy jsme nevěděli, jestli to myslí vážně. Super přístup. Nadhled.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Na doktorovi Krejčiříkovi oceňuji jeho lidský přístup a především snahu každý příklad řešit z definic a nikoli nějakým speciálním postupem, pro konkrétní příklady.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Pan Krejčiřík kladl velký důraz na to, proč danou věc počítáme daným způsobem, nechtěl, abychom uměli pouze naučené metody řešení příkladů. Vždy k probíranému okruhu uvedl dané definice a učil nás je aplikovat.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Přátelský a vyjde vstříc. Zakládá si na dobrovolném chození k tabuli a když si člověk neví rady, tak se ho snaží nasměrovat, projít s ním ten příklad, což pomáhá i těm zrovna nevyvolaným.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Vážím si toho, že náš cvičící se nejdříve snažil, abychom látku pochopili, a až pak počítali příklady. Vždy u nich chtěl vysvětlení, proč postupujeme právě takto, což hodně pomohlo i v kontrolních testech, kde se člověk nemusel naučit nazpaměť postup, ale byl schopen sám vymyslet, jak postupovat. Oceňuji také přehledný a srozumitelný zápis na tabuli.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Opravdu se snažil, abychom to pochopili a nebyli jen cvičené opice mechanicky počítající.
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Zaměřit se více na příklady z testů. Některé typy jsme vůbec neprobrali a byli jsme trochu pozadu.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Občas trochu ubrat sarkasmu, ale jen trochu ; )
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Cvičení bylo jen jednou týdně, uvítala bych spíš dvě, aby se stihlo látku probrat detailněji, vzhledem k tomu, že, narozdíl od analýzy se s ní člověk na střední škole nesetká.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Hodinová dotace by mohla být vyšší.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Kredity jsou za docházku, takže se určitě vyplatí na cvičení chodit. Mezi prvním a druhým kontrolním testem bylo velmi málo času na procvičení a nestíhala se procvičit všechna látka obsažená v druhém testu, museli jsme si domluvit cvičení navíc, aby se vše stihlo probrat.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Na cvičeních se někdy dost těžko stíhá všechna potřebná látka, což nejspíš ovlivňuje i časové rozvržení testů během semestru.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.12

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 87 % [7]: 1
  • 2 : 12 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 87 % [7]: lehký
  • 5 : 12 % [1]: velmi lehký