Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Krejčiřík David Mgr. DSc. - [01MAT3] Matematika 3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 30
  • Procento hodnotících: 13 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
100 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Ochota vše vysvětlit a předvést na konkrétních příkladech.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Asi v ničem, byl to moc dobrý cvičitel.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • + přehledně vypracovaná skripta
      Eva Skočdopolová role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Náročnost zkoušky v porovnání s MAT1 a MAT2 byla dost nízká, ovšem jen pro ty, co chodili pravidelně jak na přednášky, tak na cvičení. Zkoušející byl spravedlivý. Nejděsivější část zkouškové písemky byl Smrtihlav za -100 bodů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; role předmětu: PO
    • náročnost nebyl vysoká - písemný test, ustní dobrovolná
      Eva Skočdopolová role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Snaha pomoci to pochopit.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení bylo jedno z nejpohodovějších, dobrovolné chození k tabuli za pluska.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 20 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký