Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Novotný Petr Ing. Ph.D. - [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 13 / 46
  • Procento hodnotících: 28 %
Celkové hodnocení [13]
1:
69 % [9]
2:
30 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.31

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [13]
1:
69 % [9]
2:
30 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.31

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
    • Jeho lidský přístup spojený s kvalitně podanou látkou
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Bez jakéhokoliv přehánění nejlepší cvičící na katedře fyziky. Petr Novotný umí vše popsat naprosto rigorózně a přitom pochopitelně, často jsme u příkladů polemizovali nad tím jak by to vypadalo kdyby zadání vypadalo trochu jinak. Ze všech cvičících co jsem zatím potkal měl P. Novotný jednoznačně nejlepší mluvený přednes, okamžitě a věcně odpovídal na všechny otázky a dokázal sem tam hodinu odlehčit nějakou historkou nebo aktualitkou.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Prvé cvičenia sa mi moc nepozdávali, ale potom sa to postupne zlepšovalo. Zápočťaky odpovedali látke na hodinách a boli sme myslím aj fajn pripravení na skúškovú písomku. Čiže nakoniec s cvičiacim veľká spokojnosť. Oceňujem jeho fyzikálny prehľad, je vidno, že tomu rozumie.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Přehled plus dobrá příprava na zkoušku. Cvičení byla srozumitelná a celkově se mi líbily.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Jeho zápal a schopnost jet takovou rychlostí, že se divím, že mi na konci cvičení neupadne ruka. To myslím jedině pozitivně, připadala jsem si na zkoušku připravena a měla jsem jistotu, že jsme stihli vše, co bylo potřeba. Cvičícího velice doporučuji.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Hluboké porozumění problematiky jak předmětu TEF1, tak i okolní problematiky na kterou lze při cvičeních narazit, a v neposlední řadě perfektní připravenost na cvičení.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Nejlepší cvičící! Kéž by tento předmět i přednášel.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Projel vše důležité. Na začátku shrnul základní teorii k tématu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Všeobecný nadhled a schopnost se orientovat ve všech těch čárkách, vlnkách atd.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Vtipný, vždy má dobrou náladu. Nikoho do ničeho nenutí a při písemkách není příliš přísný a snaží se najít co se dá. Srozumitelně vysvětlí probíranou látku.
      Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • V ničem
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Niekedy bolo na cvičeniach tak rýchle tempo, že to podľa mňa ani nemalo zmysel. Neviem, či tomu niekto stíhal v tom momente chápať. Na druhú stranu chápem, že tých cvičení je málo.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • 20 minut hledím do monitoru a snažím se něco hnidopišsky vymyslet, ale fakt mě nic nenapadá
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Jede hrozně rychle, dost často jsem vůbec nesíhal ani si psát poznámky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Byly v pátek odpoledne... což je vždycky náročné
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • konečně bylo v osnovách splnitelné množství látky a nečekalo nás samostudium posledních kapitol. Cvičení se navíc velice dobře doplňují s přednáškou a hodně mi pomohla i při ústní části.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [13]

Průměr odpovědi: 1.31

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 69 % [9]: 1
  • 2 : 30 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 76 % [10]: středně obtížný
  • 4 : 23 % [3]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký