Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Novotný Petr Ing. Ph.D. - [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 16 / 52
  • Procento hodnotících: 30 %
Celkové hodnocení [16]
1:
81 % [13]
2:
18 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.19

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [16]
1:
81 % [13]
2:
18 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.19

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [11]
    • Skvělý cvičicí na fyziky obecně. Snaží se vše stihnout a vysvětlit. Zaměřuje se na nejdůležitější příklady, které by se mohly objevit u zkoušky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • srozumitelné a důkladné vysvětlení probírané látky, shrnutí teorie, smysl pro humor - zatím nejlepší cvičící
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Z fyzikálních předmětů zatím nejlepší cvičící. Petr Novotný má velice dobrý slovní projev, umí učivo dobře vysvětlit a vše popisoval velice rigorózně.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Vynikající.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zopakuje teorii z přednášek a vypíchne to nejpodstatnější. Vše se stihne.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Skvěle vedená cvičení v poměrně vysokém tempu. Důkladně se probrala i teoretická část, takže k pochopení příkladů nebylo nutné navštěvovat přednášky. Zápis na tabuli byl čitelný a srozumitelný, takže co jsem nestihla pochopit na místě se dalo snadno vyčíst z poznámek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • výklad a přístup ke studentům
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Dle mého názoru nejlepší cvičící z dané nabídky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Až během učení na zkoušku jsem dokázala plně ocenit, jak skvělý je pan Novotný cvičící! Všechno potřebné ke zkoušce bylo probráno a velmi dobře vysvětleno. Kéž by mohl mít všechna cvičení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Dobře vysvětlil teorie k výpočtům
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Snažil se projet důležité příklady v dané kapitole.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
    • V ničem. Sice si člověk občas připadá jako na dostizích, ale jinak to nejde.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Nepřetahovat v podstatě každé cvičení, ale to není zas až tak jeho chyba vzhledem k množství času, které má na dané množství látky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Hrozně rychle vykládá.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Udělat možná jedno cvičení na příklady co se objevují v písemkách.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Více času věnovat polarizaci a interferenci. Posledních 30 minut na poslední přednášce je přece jen trochu málo.
      Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
    • Nebylo by špatné, mít na vše více času.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Stálo by za zvážení zvýšení hodinové dotace. Aby se stihlo vše potřebné propočítat, tak některá cvičení byla v šíleném tempu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Ve druhé polovině semestru byla cvičení velice chaotická, protože bylo třeba probrat nesplnitelné množství témat
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Alespoň moje cvičení se vedla ve velmi vysokém tempu. Přesto se nestihlo vše, na atomovku jsme se ani nepodívali a u zkoušky se objevily příklady, které jsme typově nikdy neviděli. Bylo by dobré zvážit případnou vyšší časovou dotaci na cvičení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Látka cvičení je poměrně obtížná. Obecně na cvičeních z fyzikálních předmětů bych vypíchla takové to "tohle jste si říkali v algebře, je to vlastně to či ono...". Myslím si, že spousta studentů to tam sama moc nevidí. Dále oceňuju povinné domácí úkoly, které nakonec nejsou příliš obtížné a přitom donutí se nad látkou zamyslet dříve než u zápočtové písemky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Na cvičeních se nestíhá. Buď cvičící projede vše, ale rychlostí blesku, takže člověk z toho moc nepochytí a nebo se vysvětluje podrobně, ale potom se nic nestihne.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [16]

Průměr odpovědi: 1.19

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 81 % [13]: 1
  • 2 : 18 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 6 % [1]: obtížný
  • 3 : 62 % [10]: středně obtížný
  • 4 : 31 % [5]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký