Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01VYMA] Vybrané partie z matematiky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 9
- Procento hodnotících: 33 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
oceňuji nadšení a snahu studentům podat co nejvíce informacístudijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Snažil se spočítat co nejvíce příkladů. Radil a nebyl extra přísný při hodnocení.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
dokončovat myšlenky... přijde mi, že pan doktor začne větu a mezitím už přemýšlí nad tou další, v důsledku toho asi špatně frázuje a tak všelijak v tom výkladu skáče, je dost těžké se v tom orientovatstudijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Vysvětlit všechny typové příklady dřív než se bude psát zápočet. Pak je to dost o nervy když to člověk za tak krátkou dobu nepochopí a ještě má stihnout další 3 příklady.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký