Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Mikyška Jiří doc. Ing. Ph.D. - [01MAA2] Matematická analýza A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 16
  • Procento hodnotících: 31 %
Celkové hodnocení [5]
1:
40 % [2]
2:
60 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
40 % [2]
2:
60 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Množství probraných typových příkladů. Cvičící dobře připravil na početní část zkoušky. Přátelský přístup.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Vstřícný a zábavný. Dokáže dobře vysvětlit látku.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Dobré vysvětlení všech možných typových příkladů.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Přestože na početní část zkoušky připravil výborně, možná bych více ocenil "méně příkladů, více rýpání se v nich".
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Nevím proč jsme museli psát každé cvičení test, mě to spíš demotivovalo. Nebo takhle, kdybych aspoň viděl ty testíky zpětně, měl bych tušení, jak na tom jsem. Takhle jsem si skoro celý semestr myslel, že nedostanu zápočet a nakonec jsem ho dostal.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Příjemná cvičení - sice se na začátku píší malé testy, ale jsou lehké, z učiva z předešlých cvičení - není se tedy potřeba příliš stresovat. Daleko lepší a příjemnější koncept cvičení než na MAB3, MAB4 (což ale není chyba cvičících těchto dvou).
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PV
    • Ze začátku jsem nepochopil, proč jsme vyšetřovali křivku. Dosud mi je to záhadou.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PV
    • I bez pochopení látky z přednášky jsem neměl problém pochopit příklady.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.60

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 1
  • 2 : 60 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 40 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 40 % [2]: lehký
  • 5 : 20 % [1]: velmi lehký