Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Šťovíček Pavel prof.Ing. DrSc. - [01FA2] Funkcionální analýza 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 17
  • Procento hodnotících: 23 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [8]
1:
37 % [3]
2:
37 % [3]
3:
25 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.88

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
75 % [3]
2:
25 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
0 % [0]
2:
50 % [2]
3:
50 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Cvičení se mi na rozdíl od přednášky velmi líbilo a bavilo mě. Prof. Šťovíček dává dobré návodné rady k řešení u tabule.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Je to překvapivé, ale pan profesor je výborný cvičící (zatímco jako přednášející neexceluje). Umí příklady správně vyřešit, ale nechá studenty vyzkoušet i slepé cesty. A volí dost zajímavé příklady ke cvičení, to je asi to hlavní. A na rozdíl od jiných "cvičení" ve třetím ročníku při tomhle cvičení studenti skutečně chodí k tabuli a počítají, což jinde chybí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Z vlastních zápisků. ,Ale letos jsme v několika lidech Wikiskripta výrazně vylepšili, takže je všem budoucím studentům doporučuju.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Zkouška mi přišla rozumně obtížná a objektivní. Jediné, co chci zkoušce vytknout: Pan profesor na termín bez omluvy dorazil o půl hodiny později, rozdal zadání MFF i funkcionály a bez dalšího slova odešel. Někteří z nás měli už dávno příklad vyřešený, ale museli čekat, než se za více než hodinu zase vrátí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Bez komentáře
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Dobrou znalost přednášeného učiva.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Měl by chodit na přednášky výrazně připravenější, aby nemusel důkazy vymýšlet u tabule.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prof. Šťovíček by mohl přednášet s o něco větším nadšením. Rovněž bych ocenil, kdyby se na hodiny připravoval, aby důkazy u tabule nemusel vymýšlet. Popřípadě když už se u přednášení zasekne, tak by nás jistě obohatilo, kdyby alespoň přemýšlel nahlas. Dlouhé intervaly mlčení akorát zbytečně zdržují přednášku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Projev a komunikaci
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • S cvičením jsem byl spokojen. Vždy při nové látce byl uveden příklad na "zahřátí", poté se postupně ztěžovalo. Probralo se vše potřebné pro zkouškový test a to i přesto, že 2 hodiny odpadly.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 50 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 25 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 20 % [1]: Skripta
  • 3 : 20 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 25 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 25 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 25 % [1]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [2]: 2
  • 3 : 50 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 1
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 25 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 75 % [3]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď