Krbálek Milan Mgr. Ph.D. :: [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Další předměty
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[01CHAOS] Chaotické systémy a jejich analýza
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 9 / 28
Procento hodnotících: 32 %
|======..............|
Celkové hodnocení [13]
1 : |==============......| 69 % [9]  
2 : |=...................| 7 % [1]  
3 : |=====...............| 23 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.54

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [8]
1 : |===============.....| 75 % [6]  
2 : |==..................| 12 % [1]  
3 : |==..................| 12 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Vzhledem k jejich obtížmosti byly poměrně srozumitelné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Povedené přednáška, vyplatí se chodit (jako asi na většinu přednášek na FJF? =)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Vlastní zápisky z přednášek, vznikající skripta z RMF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta od Burdíka, sešit, PDF zápisky (kde je ale spousta chyb).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta úlohy matematické fyziky od Krbálka a rovnice matematické fyziky od Burdíka, dále zápisky z přednášek kvůli některým větám co se objevily v otázkách a já je nemohl najít ve skriptech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta z webu, vlastní zápisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
  • Pan Klika byl zbytečně přísný, u pana Krbálka už to byla pohoda.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Normální zkouška u Krbálka, podobné jako u MAB3,4. Náročná na přípravu, ale zkouška až tak náročná není když se člověk dobře naučí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Student musí znát všechno, co se probíralo, ale jinak pohodová zkouška.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška u Ph.D. Kliky byla poměrně dost náročná, zacházel hodně do hloubky a poměrně nepříjemné jsou jeho doplńkové otázky, které přidává navíc na základě písemky. Díky nim si zkoušku velké množství lidí včetně mne zopakovalo. U Doc. Krbálka pak už zkouška probíhala klasicky jak známo z předchozích MAB.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Umí přednášet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lidský přístup, ochota
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný pedagog, dobře umí vysvětlit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky od pana Krbálka jsou klasicky velmi kvalitní a povedené. V RMF mi však přišli o trochu horší než v MAB. Látky bylo zřejmě velmi mnoho a člověk si občas nebyl jist, co k čemu patří a celkově se ztrácel v kontextu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Nic mě nenapadá
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím, že by to chtělo látku malinko zúžit a trochu lépe ji na sebe napojovat. Občas se udělala nějaká odbočka sem a tam k něčemu, o čem se stejně řeklo že to nemusíme umět nebo že je to na tento předmět příliš těžké, a člověka to akorát zmátlo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |===============.....| 75 % [6] 90%-100%
2 : |==..................| 12 % [1] 75%-90%
3 : |==..................| 12 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.80
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |============........| 60 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |========............| 40 % [2] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 1.38
1 : |===============.....| 75 % [6] 1 (výborný)
2 : |==..................| 12 % [1] 2
3 : |==..................| 12 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
1 : |========............| 42 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď