Krbálek Milan Mgr. Ph.D. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[01CHAOS] Chaotické systémy a jejich analýza
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 25 / 90
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [39]
1 : |=================...| 87 % [34]  
2 : |....................| 2 % [1]  
3 : |==..................| 10 % [4]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.23

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [21]
1 : |===================.| 95 % [20]  
2 : |=...................| 4 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.05

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [11]
  • jedny z nejlepších přednášek, které jsem dosud absolvoval. vše se dá bez problému pochopit již na přednášce a doma se pak tomu student již nemusí tolik věnovat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejlepší přednášky z matematiky a v podstatě i celkově (alespoň v tomto semestru).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vždy jsem se na ně moc těšil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Spokojenost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyplatí se na ně chodit a nezabere mnoho času učit se průběžně i teorii, jako že je stejně potřeba i k zápočtovkám.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vyplatí se na ně chodit, navíc to není jen nudně odvykládaná látka, ale pan docent občas přihodí nějaký vtípek :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokud stojí za to chodit na nějaké přednášky, tak je to rozhodně analýza.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pravděpodobně nejlépe vedené přednášky jakých jsem se kdy zúčastnil. Učivo bylo vysvětleno přehledně a srozumitelně. Přednášející dokázal studenty "vtáhnout do děje".
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Srozumitelné, přehledné, neuspávající
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • supr!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zábavné a náučné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [19]
  • na písemnou část hlavně řešené příklady na stránkách pana docenta, na ústní zápisky z přednášky a trochu skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Především zápisky z přednášek, co se nenašlo v sešitě, doplnily skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Samozřejmě ze skript a pak převážně z vlastních zápisků.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky z přednášek přesně pokrývají témata ke zkoušce, ale není problém učit se i ze skript.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na písemku z testů z předchozích let, na ústní ze skript a zápisků z přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky z přednášek byly velmi užitečné a skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky z přednášek doplněné skriptem, ukázkové testy na internetu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky z přednášek jsou ideální, skripta jsou příliš podrobná, vyhledával jsem v nich jen konkrétní důkazy, které jsou tam podrobně rozepsané. Na praktickou část jsem počítal písemky z minulých let.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky z přednášek se hodily, ale především skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta a zapisky z prednasok,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, zápisky z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Materiály na krbalek.cz + skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlastní poznámky z hodin, zadání a řešení loňských i současných písemek na stránkách předmětu, cvičebnice i skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta byla dostačující (a taky jsou skvěle napsaná).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ucila som sa zo zosita v ktrom som mala cvicenia a vsetky prednasky, prepocitala som stare pisomky, co som nasla na internete a ucila som sa zo starsieho a novsieho vydania skript prof. Krbalka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta, zápisky z přednášek a ze SMB1
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, sešit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [12]
  • Jeden den je písemná část (náročnější než zápočtovky nebo cokoliv, co by se dělalo na cvičeních, ale stále zvládnutelná). Druhý den si člověk vylosuje zadání (pokud projde přes písemnou), kde jsou zadány úkoly (věty, definice,...), kdo chce lepší známku, musí vymyslet sám něco kreativnějšího, např. důkaz... Náročnost přiměřená počtu kreditů za předmět, zkoušející je objektviní a každý dostane, co si zaslouží.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jedna z nejpohodovějších zkoušek:)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkoušky férové, možná trochu kolísala náročnost písemné části.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Docela obtížné písemky, ale stačí se dostat přes polovinu a o známce stejně rozhoduje prakticky jen ústní část.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jelikož jsem měl dost bodů z písemné části, ta ústní byla až moc jednoduchá. Až mi bylo líto, že mi pan Krbálek nedal žádnou nadstavbovou otázku, na kterou jsem se těšil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pan Krbálek je u zkoušky příjemný a nestresuje zbytečně, oceňuji předem dané otázky ke zkoušce, které si lze stáhnout z jeho stránek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška nebyla lehká, ale nic co by se nedalo zvládnout nebo čekat od předmětu s největší kreditovou dotací... Díky zápočtovkám v semestru a písemčičkách na cvičeních mi přišla zkouška lehčí, než letní MAB2
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na pisomnu cast je potrebne mat napocitane priklady z minulych rokov a chapat suvislosti. Na ustnu cast je samozrejme potrebne ovladat a chapat definicie a vety s dokazmi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejtěžší je písemka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška je poměrně náročná. Student musí proniknout do zákoutí analýzy a umět odpovědět i na záludnější otázky. Možná je trochu přehnané, že je schopný někoho vyhodit i na konci zkoušky, kdy mu dokáže všechny zadané věty a nezvláde napsat jednu definici.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je opravdu moc fajn, že lze otázky projít dopředu (a případně tak zjistit, že pětina věcí se v minulém roce vůbec nevyuučovala). Velmi oceňuji vstřícnost zkoušejícího, fajn atmosféru, spoustu času a možnost opravování vlastních chybných tvrzení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skuska bola v celku prijemna, tahanie otazok je jeden s najobjektivnejsich sposobov skusania, a nemala som pocit, zeby niektore papiere s otazkami boli vyslovene tahsie ako ine. Prof. Krbalek bol velmi prijemny a trpezlivy, ale tie zaverecne chytaky si moholo odpustit :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [16]
  • Přehledný zális na tabuli a barevné křídy. Nutí studenty, aby sami zapojily mozek a byli kreativní. Výborně vše vysvětlí a přednášky nejsou ani trochu nudné. Oceňuji, že dokáže matematiku přednášet zábavně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • schopnost zaujmout a zapojit publikum, používání barevných kříd, což usnadňuje orientaci. Také se mi líbí zápočtový a zkouškový systém
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snaží se, aby si studenti z přednášek odnesli co nejvíce a velice tomu napomáhá srozumitelný výklad a zápis na tabuli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vynikající výklad - přehledný, srozumitelný a k tomu naprosto fenomenální zápis na tabuli. Asi nejlepší přednášky, co jsem zatím na FJFI zažil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dokáže přesně odhadnout úroveň posluchačů. Kontakt s publikem. Názornost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • p. Krbálek a jeho přednášky mají na fakultě jméno - zaslouženě
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělý pedagog.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • srozumitelnost výkladu a hlavně důkazů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zapálenost pro věc a celkové nadšení! A samozřejmě fakt, že umí látku jednoduše vysvětlit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejlepší přednášející, jakého jsem na této škole zažil. Zápis na tabuli je přehledný, vysvětluje všechny návaznosti, přednášky dělá zajímavé a vtipné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyborne prednasky, interakcia so studentmi, vyklad z hlavy a ziadne prepisovanie skript na tabulu, jeden z mala predmetov kde som absolvoval takmer vsetky prednasky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehledně vedená přednáška, názorné ukázky, barevné křídy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Struktura a srozumitelnost přednášek, kvalitní materiály k přípravě na zkoušky, smysl pro humor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • čitelné písmo (!!!), sympatický, mluví srozumitelně a pochopitelně
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • spôsob podania
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
  • Není potřeba cokoliv měnit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • není v čem...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V ničem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v ničom asi
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [25]
1 : |===========.........| 56 % [14] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [21]
1 : |===============.....| 76 % [16] 90%-100%
2 : |===.................| 14 % [3] 75%-90%
3 : |=...................| 4 % [1] 50%-75%
4 : |=...................| 4 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [37]
1 : |==========..........| 48 % [18] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [21] 1.44
1 : |===.................| 14 % [3] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [14] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |====................| 19 % [4] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [27]
1 : |===========.........| 55 % [15] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [21] 1.05
1 : |===================.| 95 % [20] 1 (výborný)
2 : |=...................| 4 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [33]
1 : |==========..........| 51 % [17] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [14]
1 : |=============.......| 64 % [9] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď