Krbálek Milan Mgr. Ph.D. :: [01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1

Další předměty
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[01CHAOS] Chaotické systémy a jejich analýza
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 19 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Skvělý výklad, skoro vás to donutí pochopit. K tomu neuvěřitelně přehledný, čitelný a barevný zápis na tabuli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Umí to se studenty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Interaktivitu, soutěžemi o zápočet vzbudil zájem o probíranou látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Entuziazmus a zanietenie pre matematiku a ucenie.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • opäť spôsob podania učiva
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Není co zlepšit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bolo to super tak ako to bolo.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Nutná součást MAB3-ky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výběr témat přesně odpovídá potřebám studenta ve 2. ročníku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápočet je buď za aktivitu nebo za test, ke kterému ale můžeme používat vlastní poznámky, takže není čeho se bát
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Celkom uzitocne k mab3
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [19]
1 : |==================..| 89 % [17] 1 (výborný)
2 : |==..................| 10 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [19]
1 : |=...................| 5 % [1] Nevyjádřeno
2 : |===.................| 15 % [3] Příliš nízké
3 : |================....| 78 % [15] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [12]
1 : |=============.......| 66 % [8] Slovní odpověď