Balková Lubomíra Ing. Ph.D. :: [01LA1] Lineární algebra 1

Další předměty
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 43 / 199
Procento hodnotících: 21 %
|====................|
Celkové hodnocení [43]
1 : |==========..........| 48 % [21]  
2 : |========............| 39 % [17]  
3 : |==..................| 11 % [5]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.63

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [43]
1 : |==========..........| 48 % [21]  
2 : |========............| 39 % [17]  
3 : |==..................| 11 % [5]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.63

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]
  • Dobré přednášky, pěkný přednes.
    Studijní průměr: neuveden
  • Do doby, kdy byly týdně dvě přednášky, se vyplatilo navšívit obě - na jedné člověk vstřebal látku a na druhé látku pochopil - ulehčilo to domácí přípravu ze začátku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jako chvilky v ráji.. Člověk sice je na přednášce matiky, ale i tak se snaží dávat pozor jen proto, aby JÍ udělal radost:-)
    Studijní průměr: neuveden
  • ku skúške bolo potrebné presne to, čo sa prešlo na prednáškach, teda poznámky z prednášok velmi dobre poslúžili pri príprave ku skúške
    Studijní průměr: neuveden
  • ? kvalitní přednášející Dk.: zřejmý ;-)
    Studijní průměr: neuveden
  • na přednášky se celkem vyplatí chodit, člověk z přednášky mnohé pochopí
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky se určitě vyplatí navštěvovat, leda tak pokud jste zvyklí učit se čistě z textu...
    Studijní průměr: neuveden
  • výklad byl krásně srozumitelný a navíc se dělalo poměrně dost příkladů, což velmi často usnadnilo pochopení látky
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápis na tabuli sice přehledný, ale komentář potichu a zběsile.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [28]
  • Bezchybná znalost problematiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • dobrá srozumitelnost výkladu
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrou náladu, nadšení pro předmět a přenesení pozitivní energie na studenty
    Studijní průměr: neuveden
  • Důkazy byly skvěle vysvětleny a pochopit je nebylo vůbec těžké. Dále se mi velmi líbila přednášky, kde byla prezentace z historie algebry
    Studijní průměr: neuveden
  • komunikaci s publikem, utřízenost a přehlednost přednášky a čitelný zápis na tabuli (ke zkoušce mi v podstatě stačili zápisy z přednášek), také příklady a obrázky na ukázku byly fajn (člověk se lépe zorientoval v pojmech)
    Studijní průměr: neuveden
  • Krásné a poutavé přednášky, přehled zápisu na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Krásný srozumitelný zápis na tabuli. Vše dobře vysvětluje.
    Studijní průměr: neuveden
  • Milá, krásná, příjemná. Do ní bych se zamiloval na prvním rande..
    Studijní průměr: neuveden
  • Povětšinou dobře strukturované přednášky, srozumitelné tak, jak jen je možné rozumět algebře při prvním setkání ;-)
    Studijní průměr: neuveden
  • přehledné zápisy na tabuli, dobře komentované - už na přednášce šlo látku docela dobře pochopit Velmi dobře zpracované Zápisky z přednášek na webu
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehlednost v poznámkách, historické pauzičky, sličnost, příjemný hlas, relativně dobré vysvětlování...
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehlednost výkladu
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemnost a srozumitelnost projevu, jasnost důkazů, čistý, předhledný zápis na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příklady
    Studijní průměr: neuveden
  • Rychlost přednášení a zápisu tak akorát, člověk stíhal psát a více méně to i pochopit. A historická okénka možná nebyla důležitá, ale rozhodně byla zajímavá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snazi se to hezky vysvetlit
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaží se algebru vysvětlit co nejjednoduššeji. Novou definici, či větu demonstruje na příkladě. Zadává úkoly, za které je možné získat bonusové body. A navíc se toho člověk u úkolu dost naučí.
    Studijní průměr: neuveden
  • srozumitelně vyložená látka
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost výkladu-
    Studijní průměr: neuveden
  • Systém zápisů a celkový průběh přednášky, velmi příjemné hodiny
    Studijní průměr: neuveden
  • Úhledné psaní na tabuli a ilustraci konkrétních vět na příkladech.
    Studijní průměr: neuveden
  • velmi dobré zápisky, snaha studentům co nejlépe vysvětlit látku. Také bylo velmi dobré, že zápisky byly sepsány do elektronické podoby.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi jsem oceňoval přehlednost výkladu a časté dávání příkladů, které mi pomáhaly pochopit, k čemu se probíraná látka bude v budoucnu hodit, či jakým konkrétním způsobem ji budeme využívat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícné jednání, ochotu ke konzultacím, interakci s publikem.
    Studijní průměr: neuveden
  • vstřícnost ke studentům, srozumitelné přednášky, po překonání písemek příjemná ústní část zkoušky
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnost, příjemný projev.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborná srozumitelnost výkladu, systém na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé vsuvky do probírané látky. (buď o použití probírané látky nebo o její historii)
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [15]
  • Je dokonalá! Jen se člověk drobátko víc soustředí na ní než na tu nudnou matiku (díky Ing. Balkové nudná nebyla;-) )
    Studijní průměr: neuveden
  • Místy trochu zpomalit výklad. Za přednášku jsem vždy popsal asi tak 6 papírů formátu A4 a nestíhal jsem pořádně sledovat výklad. Spíše jsem se snažil ,,obkreslit" to, co ,,viselo" na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mluvit hlasitěji a pomaleji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednáškách není vůbec prostor na vstřebání nových informací - látka je jen rychle diktována, ale přečíst si ji můžu i na stránkách přednášející. Ocenila bych více příkladů a pomalejší přednes, popř. nějaké slovní shrnutí právě probrané věty/definice.
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy příliš rozpytvává jasné věci, ale na Bčkové matice je to asi dobře.
    Studijní průměr: neuveden
  • není moc co zlepšovat, počet studentů navštěvujících přednášky hovoří za vše
    Studijní průměr: neuveden
  • občas nesmyslně rozpitvává triviální věci, kvůli čemuž pak občas nezbyde čas více vysvětlit něco složitějšího
    Studijní průměr: neuveden
  • pro mě byly přednášky poněkud rychlé, jakmile jsem jednou zaostala, už jsem většinou nedoběhla a nebyl čas si to promyslet (pravdou je, že jsem si vedla vcelku poctivé a úplné zápisy a psát a poslouchat je časově celkem náročné, tj. jenom na poslech se to asi zvládnout dalo)
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednáší příliš rychle
    Studijní průměr: neuveden
  • Psát pomaleji,udělat občas zastávku,aby se studenti vůbec zorientovali
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta dříve na webu.
    Studijní průměr: neuveden
  • U složitějších důkazů se bohužel často porušila návaznost, což je pochopitelné (při náročnosti na prostor), ale právě u těchto důkazů by bylo potřeba je podávat co nejjasněji, aby se člověk nemusel soustředit, jak to na té tabuli vlastně pokračuje, ale doopravdy přemýšlet nad tím, v čem je ten důkaz...
    Studijní průměr: neuveden
  • Vektory bez šipeček a báze psané do řádku jsou pěknější, ale jinak byly přednášky vynikající.
    Studijní průměr: neuveden
  • Více zdlouhavých důkazů pro známky A a B. Stihnu si tak aspoň během toho doplnit zbytek informací.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápis na tabuli byl občas trochu nepřehledný a někdy byl text hodně namačkaný na sobě, aby se vešel a šipky vedly přes celou tabuli.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [25]
1 : |=============.......| 64 % [16] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [42]
1 : |=================...| 85 % [36] 90%-100%
2 : |....................| 2 % [1] 75%-90%
3 : |=...................| 7 % [3] 50%-75%
4 : |=...................| 4 % [2] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [43] 1.63
1 : |==========..........| 48 % [21] 1 (výborný)
2 : |========............| 39 % [17] 2
3 : |==..................| 11 % [5] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [58]
1 : |==========..........| 51 % [30] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [35]
1 : |===========.........| 57 % [20] Slovní odpověď