Balková Lubomíra Ing. Ph.D. :: [01LAP] Lineární algebra plus

Další předměty
[01LAP] Lineární algebra plus
[01LA1] Lineární algebra 1
[01LAZ] Lineární algebra 1, zkouška
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 14 / 86
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [13]
1 : |==============......| 69 % [9]  
2 : |===.................| 15 % [2]  
3 : |===.................| 15 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.46

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Zpočátku na tu tabuli student hledí, a neví která bije. Nejhorší je to do poloviny semestru, než začnou cvičení..Potom student pochopí, že je nutné vybudovat si teoretický aparát, a následně se začne chytat, a propojovat souvislosti mezi sebou..
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Bezchybná znalost problematiky.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Hlasitější projev, srozumitelnější a pomalejší.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]
  • Pouze skripta pana asistenta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • hlavně vlastní zápisy, skrita, příklady ze sbírky
    Studijní průměr: neuveden
  • na zkoušku postačilo důkladně se naučit z vlastních poznámek, jen občas konzultovat se skripty nějaký důkaz
    Studijní průměr: neuveden
  • scripta, zápisky z hodin
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta asistenta Pytlíčka a pár poznámek z jeho přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky z přednášek a skritpta.
    Studijní průměr: neuveden
  • hlavně skripta, občas doplněná zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Hlavním zdrojem byly skripta asistenta Pytlíčka a také poznámky k přednáškám od paní doktorky Bálkové.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a jen skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta - Lineární algebra a geometrie - Jiří Pytlíček
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [11]
  • Průběh? Hroozně dlouhý, náročnost taktéž (ne dlouhá, jen hrozná), nicméně především je hloupé, že není možné znovu použít jednou úspěšně složenou písemnou část, tedy jít na druhý pokus z ústního z již z prvého pokusu uznanou písemnou částí(která samozřejmě splnila požadovaný počet bodů). Klidně v ruku v ruce se ztížením ústní části, ale ať se na to dá učit zvlášť!!
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška z LAP byla jediná opravdová zkouška v zimním semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • náročnost písemky ani ustní zkoušky byla nakonec menší než se říkalo, především ústní zkouška byla lehčí než jsem čekal
    Studijní průměr: neuveden
  • rozhodně náročná zkouška, nicméně celkem příjemná, ne že by to byla až taková zábava, spíše míním příjemná a povzbudivá atmosféra na ústní části, měla jsem pocit, že se ode mě chtělo spíše abych ukázala, že tohle všechno umím a dokážu, než že by mě někdo dusil, že jsem úplně neschopná...tohle velmi! oceňuji, a přišlo mi, že na ústní bylo na všechno dostatek času, rozmyslet si to a pak něco povědět, na druhou stranu pro vykuleného prváka je 4 hodinová ústní část asi vrchol toho, co je schopen zvládnout (na konci už jsem si jen přála, aby byl konec...)
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška byla těžká, zvlášť požadavek na jeden příklad naprosto správně dokáže mnohé donutit k jejímu opakování
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejtěžší a nejdelší zkouška. Zkoušková písemka byla velmi obtížná, na cvičení se nestihlo spočítat dostatek příkladů a vše záleželo na studentovi, kolik sám si spočítá příkladů. Když člověk napsal slušně písemku, pak měl velkou šanci, že odejde se známkou. Průběh ústní části byl výborný, jestli člověk si nemohl vzpomenout na část důkazu, tak mu doktorka Bálková trochu pomohla. Hodnocení bylo objektivní a zkoušející působila velmi příjemním dojmem. Jediné co se mi nelíbilo bylo 4 hodinové čekání mezi písemnou částí a eventuální ústní částí.
    Studijní průměr: neuveden
  • velmi náročná zkouška, nicméně velmi objektivní
    Studijní průměr: neuveden
  • Celkově zkouška zabrala celý den a byla vyčerpávající. Ústní část zabrala téměř 4 hodiny, na konci kterých se už člověk nemohl příliš souštředit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snad bych jen příště studenty dopředu varoval, že se zkouška může protáhnout i přes 4 hodiny :-) Byl to trochu šok
    Studijní průměr: neuveden
  • U zkoušky nebylo žádné zbytečné stresování a důraz byl kladen na pochopení látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vzhledem k okolnostem předmět zkoušela dr. Bálková místo přednášejísího as. Pytlíčka. Člověk tedy pořádně nevěděl, na čem si bude nejvíc zakládat, což se jinak dá poznat hlavně na přednášce... Určitě se ale snažila být objektivní a dostatečně přísná. Když si člověk s něčím nevěděl rady, tak ho okamžitě nevyhodila, a snažila se zoufalého studentíka nakopnout správným směrem.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • je skvělé, že se na přednáškách hned, když se bere nová látka dělají i příklady- člověk si pak danou látku lépe představí
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemná, ochotná.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Chaotické, častá pozorování a věty bez důkazu většina studentů pluska moc neocení. Pozdní doplňování poznámek a různých tvrzení přehlednosti také moc nepřidá.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |====================| 100 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [22]
1 : |=========...........| 45 % [10] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12] 1.30
1 : |===.................| 16 % [2] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [8] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==..................| 8 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |==..................| 8 % [1] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [23]
1 : |==========..........| 52 % [12] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď