Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MAP] Matematická analýza plus

Další předměty
[01BPPR1] Bakalářská práce 1
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01FKP] Funkce komplexní proměnné
[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B
[01FA1] Funkcionální analýza 1
[01MAP] Matematická analýza plus
[01MA1] Matematická analýza 1
[01MAZ] Matematická analýza 1, zkouška
[01MAM] Matematické minimum
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 22 / 87
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [39]
1 : |==========..........| 48 % [19]  
2 : |======..............| 28 % [11]  
3 : |===.................| 17 % [7]  
4 : |....................| 2 % [1]  
5 : |....................| 2 % [1]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.82

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [20]
1 : |==..................| 10 % [2]  
2 : |=========...........| 45 % [9]  
3 : |=======.............| 35 % [7]  
4 : |=...................| 5 % [1]  
5 : |=...................| 5 % [1]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Nekdy nebylo treba vzadu moc slyset. Je mozna lepsi jen davat pozor a nepsat vsechno - nestiha se to. Pak se to najde v prezentaci nebo skriptech....
    Studijní průměr: neuveden
  • Pátek ráno a vše přehledně ve skriptech člověka moc k návštěvě přednášky nemotivuje.
    Studijní průměr: neuveden
  • až na hlasitost dobré
    Studijní průměr: neuveden
  • nuda od zacatku do konce
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Bezchybná znalost souvislostí.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Mluvit hlasitěji.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [19]
  • Jen ze skript a prezentace ve ktere jsem mel obcas nejakou poznamku - sesit neslo stihat psat
    Studijní průměr: neuveden
  • Poznámky doc. Pošty a skripta prof. Pelantové.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Vlastní poznámky, v případě nejasností v důkazech konzultace se skripty profesorky Pelantové
    Studijní průměr: neuveden
  • vlastní zápisy, prezentace, skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Používal jsem skripta a prezentaci používanou na přednáškách.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přecijen skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta - Matematická analýza 1 (Pelantová, Vondráčková)
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • z prezentace od pana Pošty a skript paní Pelantové
    Studijní průměr: neuveden
  • hlavně prezentace, posléze pokusy číst zápisky a zírání do skript
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta prof. Pelantová, zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky, skripta, některé individuální věci z internetu
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky z přednášek a skripta..
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze zápisků, ze skript, z prezentace.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [14]
  • Nakonec jedna z nejjednodušších zkoušek, pokud alespoň něco umíte, je doc. Pošta příjemný. Zkouška je objektivní, hodně se hledí na zkouškové písemky.
    Studijní průměr: neuveden
  • oproti algebře méně přívětivá atmosféra, z mého pohledu možná přílišné lpění na detailech na úkor pochopení (na druhou stranu, možná je opravdu nutné na nich trvat, jinak si je neosvojíme, ošidit se to pak dá vždycky), z mého termínu jsem měla trochu pocit, že ze začátku studenti odcházeli s nepořízenou rovnou, později více a více dostávali možnost se ještě opravit a napravit tak svůj prohřešek, ale těžko posuzovat velikost jejich prohřešku
    Studijní průměr: neuveden
  • Prubeh - 3 casti - prvni rozehrivaci - to kdyz nedate tak letite (nejakej pojmy, definice apod), druha cast - lehci dukaz na na dopredu pripravenem papire se jmenem treti cast - dalsi nejaky dukaz, ale ja mel prekvapive zase definici - lim sup/inf plus zhruba pulka hodnoceni je za body z prubehu roku narocnost - je to o stesti, jaky je prunik vasich znalosti s tim co dostanete objektivita - musim rict, ze zkouska je vicemene pohodova, coz jsem byl docela prekvapen
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkoušky byly vedeny poměrně dobře. Nicméně objektivita zkoušejícího nebyla taková, jaká by měla být
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Pošta byl u zkoušky milý a vstřícný, pokud člověk uměl. Je potřeba zodpovědět hlavně první otázku, potom už máte vyhráno.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška byla nakonec docela lehká.
    Studijní průměr: neuveden
  • zkouška je promyšlená, má dobrou strukturu
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouškové písemky byly velmi obtížné, vyplatilo se připravit se na testy v průběhu semestru. Zkouška byla mnohem masovější než ostatní, pokud chcete projít, naučte se definice a věty (radši všechny bez důkazu, než jen část, druhou šanci na lepší známku na jedné zkoušce nedostanete). Pokud nevíte odpověď na první otázku, můžete rovnou odejít. Ale tyto otázky jsou opravdu základní. Výhodou je, že výborný výkon u ústní části vám zajistí, že dostanete hezkou známku bez velkého ohledu na písemnou část. A pokud naopak něco nevíte, tak se na písemnou část ohled bere a může vám pomoci právě ta. Takže ve výsledku to není nic strašného.
    Studijní průměr: neuveden
  • Co se týká objektivity zkoušejícího, tak to byl naprostý fail. Hodnotil snad podle toho jakou nohou ráno vstal z postele, jinak nevím.. V tomhle velice zklamal
    Studijní průměr: neuveden
  • dostatek času na přípravu, ale nevím, co měly znamenat předem připravené otázky pro konkrétního zkoušeného - pro každého jiné (zkoušející přinesl papíry s otázkami s již připravenými jmény), nevím, na jakém základě byly přidělovány!!!
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročné
    Studijní průměr: neuveden
  • Nelíbilo se mi, že student nevěděl přesně, jaký vliv má na známku počet bodů ze "zápočtových písemek"...
    Studijní průměr: neuveden
  • Po dostatečné přípravě a slušně napsaných testech z vás doc. Pošta znalosti vytáhne... klidně i násilím
    Studijní průměr: neuveden
  • trochu o štěstí, ale taky o přípravě, u zkoušky jsem byl pěkně vyklepanej a po pár minutách už jsem ani nebyl schopen mluvit, dopadlo to dobře
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Bezchybná znalost problematiky a všech souvislostí.
    Studijní průměr: neuveden
  • sarkasmus
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
  • Asi radeji psat celou latku na tabuli, clovek to lepe pak stiha a a stiha si delat poznamky. Pri pustene prezentaci clovek nevi, jestli koukat na platno nebo na dukaz a nestiha se opsat oboje. Ideal by byl asi psat latku celou na tabuli a dat na stazeni i prezentaci - pokud clovek neco opomene
    Studijní průměr: neuveden
  • Mluvit o dost hlasitěji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehlednost zápisu na tabuli, dost nudné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zlepšit hlasitost
    Studijní průměr: neuveden
  • přehlednost, názornost výkladu - občas použít srozumitelný příklad
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
1 : |============........| 60 % [6] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [15]
1 : |================....| 80 % [12] 90%-100%
2 : |=...................| 6 % [1] 75%-90%
3 : |===.................| 13 % [2] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [35]
1 : |=========...........| 45 % [16] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [20] 1.11
1 : |=...................| 5 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 85 % [17] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==..................| 10 % [2] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [28]
1 : |==========..........| 50 % [14] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [20] 2.50
1 : |==..................| 10 % [2] 1 (výborný)
2 : |=========...........| 45 % [9] 2
3 : |=======.............| 35 % [7] 3
4 : |=...................| 5 % [1] 4
5 : |=...................| 5 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
1 : |=============.......| 66 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [11]
1 : |===========.........| 54 % [6] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [16]
1 : |=======.............| 37 % [6] 1 (výborný)
2 : |======..............| 31 % [5] 2
3 : |====................| 18 % [3] 3
4 : |=...................| 6 % [1] 4
5 : |=...................| 6 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]
1 : |======..............| 31 % [5] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==============......| 68 % [11] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |====================| 100 % [3] Slovní odpověď