Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01BPPR1] Bakalářská práce 1
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01FKP] Funkce komplexní proměnné
[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B
[01FA1] Funkcionální analýza 1
[01MAP] Matematická analýza plus
[01MA1] Matematická analýza 1
[01MAZ] Matematická analýza 1, zkouška
[01MAM] Matematické minimum
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 40 / 152
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [40]
1 : |==..................| 12 % [5]  
2 : |=========...........| 47 % [19]  
3 : |======..............| 32 % [13]  
4 : |=...................| 5 % [2]  
5 : |....................| 2 % [1]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.38

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [40]
1 : |==..................| 12 % [5]  
2 : |=========...........| 47 % [19]  
3 : |======..............| 32 % [13]  
4 : |=...................| 5 % [2]  
5 : |....................| 2 % [1]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.38

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]
  • Dobrá prezentace.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je to prostě matematika.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kombinace prezentace + důkazy psané na tabuli mi vyhovovala.
    Studijní průměr: neuveden
  • má smysl na ně chodit s vytištěnými poznámkami a jenom doplňovat důkazy, ze začátku dosti masové akce
    Studijní průměr: neuveden
  • Na začiatku sa to dalo prežiť a ku koncu to bola aj sranda.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pátek ráno, navíc všechny důkazy jsou dost přehledně ve skriptech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly zajímavé, ukázal všechno potřebné k úspěšnému složení zkoušky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky jsou prováděny formou definice, věta, důkaz, příklad - to je skvělé, ale jede se většinou dost rychle, takže se člověk rychle začne ztrácet. Stačí ovšem projít si poznámky znova a většina se dá pochopit rychle.
    Studijní průměr: neuveden
  • určitě stojí za navštěvování
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [16]
  • Celý semestr jsme se ho báli, nicméně na konci ukázal, že dokáže ocenit snahu a dobrý nápad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrá připravenost, prezentace na webu, vtípky
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho preciznost. Líbí se mi, že prakticky vše důležité, co řekne, napíše na tabuli, takže to máme i v sešitech. Kombinace s prezentací, je také dobrá. Člověk to hned při zkouškovém využije.
    Studijní průměr: neuveden
  • Odbornost v dané oblasti.
    Studijní průměr: neuveden
  • Orientace v přednášené látce, občas produkce humoru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pěkná prezentace k výkladu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Poštovský smysl pro humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prezentaci, ve které byly vypsané všechny definice a věty potřebné ke zkoušce. Klasifikaci matematických tvrzení na věty, větičky, a lemátečka. Systém 3 písemek v průběhu semestru nahrazující praktickou část zkoušky.
    Studijní průměr: neuveden
  • přirovnání typu "nepřítel vrhá" a takové ty poznámky jednoduše řečeno mi myslím (hlavně z počátku) celkem pomohli zorientovat se v tom všem, myslím, že do přednášky rozhodně patří (ve skriptech je na rozdíl od definic nenajdu, ale mnohdy mi pomohou víc, než ony definice)
    Studijní průměr: neuveden
  • smysl pro humor
    Studijní průměr: neuveden
  • Velký přehled.
    Studijní průměr: neuveden
  • "Větička", "Lemmátko", "Okolíčko" ...
    Studijní průměr: neuveden
  • Vlastní poznámky, které hodně zjednodušují přípravu na zkoušku.
    Studijní průměr: neuveden
  • vtip, nadhled
    Studijní průměr: neuveden
  • zmysel pre humor
    Studijní průměr: neuveden
  • Znalost probíraného tematu, nedržení se do podrobností skript, oznámení, které důkazy považuje za "nadstandard", poslední dvě přednášky, kdy probíral zajímavou látku nad rámec učiva, vysvětlení nepochopených částí po hodině.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [28]
  • Až teraz, ked ma už neučí, mi dopína, aký bol v pohode... Nič netreba meniť, všetko, čo sa mi mohli zdať na prednáškach negatívne, malo svoje dôvody. Možno keby sa toho stihlo prebrať viac a do menšej hĺbky.
    Studijní průměr: neuveden
  • jednoznačně ve verbálním projevu, protože není skoro vůbec slyšet a mumlat pro sebe si umí každý
    Studijní průměr: neuveden
  • Měl by přestat používat data projektor při přednáškách. Vede to k pasivnímu opisování.
    Studijní průměr: neuveden
  • mluvit hlasitěji, psát čitelněji
    Studijní průměr: neuveden
  • Mluvit více nahlas a srozumitelně! Ale fakt...když člověk neseděl v prvních třech řadách, tak byl dost problém slyšet, co vlastně říkal. A na tabuli prostě není napsané všechno.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mluvit víc nahlas, některé pro něj triviální věci (mně netriviální) vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná by mohl na tabuli psát pomaleji a více vysvětlovat látku (pro ty méně chápavé), ale to asi nelze, protože bychom to vše pak nestihli. Mohl by také mluvit hlasitěji, v zadních řadách jsem pomalu odezírali ze rtů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslim, že je lepší, když nepoužívá prezentaci.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na začátku přednášky, kdy je ještě v posluchárně hluk by mohl mluvit hlasitěji. Alespoň nějaké příklady na přednášce, aby studenti lépe pochopili přednášenou látku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy příliš rychlý výklad, o přednášce student spíš opisuje než aby mohl pochopit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé důkazy byli spíše zatemňující. Lépe jsem je pochopila ze skript prof. Pelantové
    Studijní průměr: neuveden
  • občas byla přednáška příliš rychlá a málo srozumitelná...něco se na tabuli odehrálo a já neměla ponětí co.... občas něco, co bylo zřejmé mi vůbec zřejmé nepřipadalo, asi bych uvítala, aby se i tyto věci dopověděli, zase tolik času to nestojí, a možná, že by to pak bylo o poznání jasnější většině a ne jen několika, po přednášce jsem občas měla pocit, že si odnáším jen zápis (nutno říci, že obvykle celkem použitelný), ale příliš ne pochopení (jen na poslech by se to možná zvládalo lépe, nemohu posoudit, psala jsem si celý semestr)
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas bylo hůře slyšet. Při psaní důkazů na tabuli občas hrozně zrychlil, přičemž bylo těžké sledovat jeho tok myšlenek
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas ho nebylo slyšet na přednáškách.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud chcete něco slyšet a vidět, musíte sedět vepředu (výklad je tichý a zápis na tabuli občas hůře čitelný).
    Studijní průměr: neuveden
  • Promítaná prezentace je dobrá, ale často svádí k tomu, zanedbávat poznámky a vzhledem k absenci důkazů, což je zřejmě kvůli omezení přílišné absence na přednáškách, se pak může stávat, že hlavním zdrojem učení budou skripta, která jsou ovšem podaná velmi hezky
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky by měly být vedeny lépe, Prezentace je bezpochyby mocné médium, ale důkazy na tabuli by měly být vedeny srozumitelněji a jasněji
    Studijní průměr: neuveden
  • přehlednější zápis na tabuli - např. v důkazech se mohl člověk snadno ztratit prezentace ve stávající podobě prakticky zbytečná - kdo na přednášky nechodil se z toho nic stejně nenaučí, kdo chodil, stejně si musel všechno důležité (hlavně důkazy) psát sám přenáší velmi potichu, občas ho není vůbec slyšet
    Studijní průměr: neuveden
  • Při přednášení z prezentace na počítači brát ohledy na opisující studenty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přístup k přednáškám, více se snažit látku studentům předat, ne jí jen odvykládat. Většina přednášek probíhala ve zbytečném spěchu, fascinuje mne, jak může někdo psát na tabuli rychleji než mluvit. Látka, která se dělala na konci semestru byla opravdu zajímavá a bylo zbytečné ji probrat tak rychle. Mít jednu, dvě přednášky navíc, klidně v konzultačním týdnu, mohlo se to stihnout úplně v pohodě.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně jedny z nejnudnějšíchp přednášek, zápis na tabuli dost nepřehledný, dál než ve čtvrté řadě člověk musí hodně stražit uši.
    Studijní průměr: neuveden
  • Struktura přednášky v celku je relativně dobrá, ovšem především důkazy - které jsou něčím novým - jsou často zmatené... Taky především po začátku přednášek bylo špatně slyšet, posluchárny byly přece jenom plné a k začátku vždy nebylo slyšet ani ve třetí řadě... (Po určité "rozehřívací" době je již slyšet dobře...)
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu zpomalit při komplikovaných důkazech, nejdříve například nastínit jak důkaz provést a pak až konkrétně zapsat. Tak aby měl člověk čas se nad tím zamyslet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu zpomalit při psaní důkazů - dost často jsem si mohla vybrat, jestli si důkaz opíšu, nebo pochopím - na oboje nebyl čas, občas méně arogance - chápu, že mu probíraná látka přijde triviální, studentům ale ne.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi dobré přednášky, chyba byla spíše ve mně, že jsem nedokázal látku správně pochopit. Naštěstí s odstupem času člověku hodně věcí dojde zpětně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Víc myslet na to, že přednášky dělá pro studenty, a přizpůsobit je tomu. Větší srozumtelnost, pestrost a nemonotónní projev. Působí dojmem, že mu naprosto nezáleží na tom, jestli studenti rozumí, co přednáší.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zvýšit hlasitost a nemluvit do země. Změnit systém známkování tak, aby se i z lehčí úrovně (Matematická analýza 1) dala dostat známka A a z těžší úrovně známka E (Matematická analýza plus), lépe to rozvrstvit.
    Studijní průměr: neuveden
  • nepoužívat prezentace k výuce ale raději látku psát na tabuli
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [19]
1 : |==========..........| 52 % [10] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [40]
1 : |============........| 62 % [25] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [8] 75%-90%
3 : |==..................| 12 % [5] 50%-75%
4 : |=...................| 5 % [2] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [40] 2.38
1 : |==..................| 12 % [5] 1 (výborný)
2 : |=========...........| 47 % [19] 2
3 : |======..............| 32 % [13] 3
4 : |=...................| 5 % [2] 4
5 : |....................| 2 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [34]
1 : |==========..........| 52 % [18] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [55]
1 : |==========..........| 49 % [27] Slovní odpověď