Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MAM] Matematické minimum

Další předměty
[01BPPR1] Bakalářská práce 1
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01FKP] Funkce komplexní proměnné
[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B
[01FA1] Funkcionální analýza 1
[01MAP] Matematická analýza plus
[01MA1] Matematická analýza 1
[01MAZ] Matematická analýza 1, zkouška
[01MAM] Matematické minimum
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 15 / 51
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Byl to stres, ale to bylo vlastně dobře.
    Studijní průměr: neuveden
  • dobřevysvětlený postup řešenípříkladů a smysl pro humor
    Studijní průměr: neuveden
  • charakteristický smysl pro humor, křestní jméno
    Studijní průměr: neuveden
  • Sarkasmus
    Studijní průměr: neuveden
  • trpělivost
    Studijní průměr: neuveden
  • Ve skutečnosti se mi i líbilo, jak si z nás prváků dělá srandu. Když člověk celý život dělá matematiku a pak mu tam přijdou nějací, co nejsou schopni vypočíst nerovnice, tak ho to právem nenechá v klidu:)
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtip
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Asi v ničem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Docent Pošta je velmi specifický. Rozhodně si myslím, že v tomto předmětu by měl ustoupit ze svých přílišných nároků. 100% docházka a všechny odevzdané domácí úkoly jsou přece jenom trošku příliš.
    Studijní průměr: neuveden
  • Méně ponižovat lidi u tabule
    Studijní průměr: neuveden
  • Neponižovat moc. Do jistý hranice je to sranda.
    Studijní průměr: neuveden
  • V pedagogických schopnostech, zbytečně nepodrážet sebevědomí studentům u tabule
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
  • Cvičení nebyla vedena dobře. Rovněž studenti u tabule byli často zesměšňováni, což na předmětu Matematické minimum, kde se nepředpokládá excelentní znalost matematiky, studentům pravděpodobně příliš neprospěje.
    Studijní průměr: neuveden
  • Domácí úkoly byly příliš náročné
    Studijní průměr: neuveden
  • Když jste dělali úkoly, tak test nebyl problém.
    Studijní průměr: neuveden
  • Matematické minimum bych spíš rozdělil na víc malých cvičení, bylo by to zaprvé intenzivnější a za druhé je dost nepraktické, když v té velké posluchárně jde k tabuli člověk sedící někde uprostřed, to se pak musí zvednout celá řada. Sešity padají na zem, lidi přes sebe zakopávají. Jinak výborný předmět na zopakování středoškolského učiva.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nuda od začátku do konce, jen některé sarkastické hlášky docenta byly nezapomenutelné
    Studijní průměr: neuveden
  • trochu mi vadily termíny ve zkouškovém období
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [15]
1 : |=======.............| 33 % [5] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [3] 2
3 : |=====...............| 26 % [4] 3
4 : |====................| 20 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [15]
1 : |=...................| 6 % [1] Nevyjádřeno
2 : |=...................| 6 % [1] Příliš nízké
3 : |===========.........| 53 % [8] Odpovídající
4 : |=======.............| 33 % [5] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [12]
1 : |==========..........| 50 % [6] Slovní odpověď