Břeň David RNDr. Ph.D. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02AMF] Atomová a molekulová fyzika
[02FT] Fyzika tokamaků
[02MECH] Mechanika
[02MECHZ] Mechanika - zkouška
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 38 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [38]
1 : |==========..........| 52 % [20]  
2 : |======..............| 31 % [12]  
3 : |===.................| 13 % [5]  
4 : |....................| 2 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.66

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [38]
1 : |==========..........| 52 % [20]  
2 : |======..............| 31 % [12]  
3 : |===.................| 13 % [5]  
4 : |....................| 2 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.66

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [15]
  • dobré
    Studijní průměr: neuveden
  • I když pan profesor ví o svých nedostatcích ve struktuře a značení přednášky, pořád v tomto ohledu přednášky pokulhávají.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je pro vás dobré tam chodit, ale zkouška by se dala zvládnout i bez nich..
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že by byla mechanika vhodnější až v letním semestru. Spousta z nám v ní plavala kvůli nedostatečným matematickým znalostem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na chození na Matfyz ve středu odpoledne už jsem zkrátka neměl sílu. Ale jinak byly přednášky rozhodně přínosné a pomohly při přípravě na zkoušku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejlepší přednášky, i když jsem to tomu někdy doslova vůbec nerozuměla.
    Studijní průměr: neuveden
  • niekedy bol v mojej hlave chaos z toho, čo sa dialo na tabuli a v hlave prednášajúceho, ale možno len nemyslím dostatočne fyzikálne
    Studijní průměr: neuveden
  • paráda
    Studijní průměr: neuveden
  • prednášky boli celkom fajn a poznámky z nich velmi pomohli pri skúške
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly naprosto vynikající.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky jsou zajímavé a látka podrobně vysvětlena.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta jsou sice napsána geniálně, ale přednášky i přes úmornost látky byly dost zábavné. Většinou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé a přínosné přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavé přednášky
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajívamavé leč unavující
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [23]
  • celkem rozumné tempo a snahu vysvětlit tak, abychom pochopili (včetně užitých matematických úprav), v průběhu semestru jsem měla pocit, že mám z přednášek poměrně mizerné zápisy, při učení se na zkoušku se ale ukázalo, že opak je pravdu, že jsou vlastně ve skutečnosti více než dobré (i vyznat se v nich dalo) a vcelku dostačují na učení (tj. nechybí důležitý krok a úpravy jsou celkem pochopitelné), oceňuji četné obrázky a pod. opravdu to leckdy pomůže více, než nějaké dlouhé povídání
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrou náladu, přesnost, dobrá přirovnání.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrý výklad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho zápal a umění vysvětlovat, trpělivost, názornost při výkladu... a je to sympaťák se kterým by bylo fajn sednout k pivu a kecat. Chytrej chlapík, kterej měl u všech respekt a myslím že jsme si ho všichni vážili a byli za něj rádi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je skvělej:)
    Studijní průměr: neuveden
  • Není problém se zeptat na cokoli, co nechápete a většinou je Vám to obstojně vysvětleno.
    Studijní průměr: neuveden
  • pohodový prístup
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly zajímavé a člověk na nich neusínal.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemný člověk, hezky se poslouchá, pořád se usmívá
    Studijní průměr: neuveden
  • sem tam utrousí dobrý vtip
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost látku výborně vysvětlit a snahu studenty naučit potřebný matematický aparát během dobrovolných přednášek v pátek odpoledne.
    Studijní průměr: neuveden
  • schopnost odlehčit téma - živá přednáška doplněná i o vtip
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost vysvětlovat danou látku a její podrobné odvození na přednáškách.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý přístup ke studentům. Ochota a snaha cokoliv vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý přístup ke studentům, ochota věnovat zájemcům čas i vysoko nad rámec povinností.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost, umí vysvětlit, humorné prvky
    Studijní průměr: neuveden
  • Uspořádanost a přehlednost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi příjemné a milé vystupování, specifický smysl pro humor, přehled
    Studijní průměr: neuveden
  • Vždy s jistotou poznal posluchárnu plnou znuděných studentů, což rád napravuje fyzikálními příhodami. Ještě si pamatuje, co studentům nejde, ochotný kdykoliv s čímkoliv pomoct. Hodně oceňuji páteční odpolední matematický úvod.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zábavné historky, důkladné odvození.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zájem o daný předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • způsobu přednášky a hlasitosti
    Studijní průměr: neuveden
  • zrozumitelnosť výkladu pre pochopenie a velkú snahu o to, aby študenti pochopili o čo ide
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [21]
  • držet se nějaké osnovy, a dělat jasné nadpisy a podnadpisy co k čemu patří
    Studijní průměr: neuveden
  • chtělo by to pomalejší tempo
    Studijní průměr: neuveden
  • koniec koncov, bolo to v pohode
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že přednášky jsou skvělé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy by se hodilo předvést i nějaký konkrétní příklad početně. Většina příkladů ze skript se dá spočítat se středoškolským aparátem a některá teorie není vůbec prakticky procvičena, tak by bylo dobré to udělat na přednáškách nebo pro zájemce v prosemináři po dobrání matematického aparátu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé věci považuje za příliš jednoduché nebo samozřejmé, než aby věnoval čas jejich podrobnějšímu výkladu.
    Studijní průměr: neuveden
  • neměnit označení veličin v průběhu přednášek, více systematičnosti
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas by to chtělo více rozvést o čem zrovna bude řeč, aby student věděl co se má snažit si představovat. Jinak se v té změti písmenek a indexů člověk rychle ztratí. Obecně by neškodilo více vysvětlovat co se počítá...
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas to bylo trochu chaotické, ale s tím se dá žít:)
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas ubrat na rychlosti (ikdyž je těžké pak probrat všechno...)
    Studijní průměr: neuveden
  • P. Břeň je poněkud chaotický
    Studijní průměr: neuveden
  • přenášet více přehledně - psát nadpisy, více komentovat ne jen matematické odvození, ale i co a proč vlastně dělá
    Studijní průměr: neuveden
  • Přeskakování z látky do látky, nedělá nadpisy, jede tak rychle že se to nedá skoro stíhat
    Studijní průměr: neuveden
  • Psaní nadpisů.
    Studijní průměr: neuveden
  • rozhodně lepší zápis na tabuli, a ne stylem tohle něco znamená, jdeme dál...
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu méně matematiky a více názornosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vcelku chaos na tabuli, ale ten je vlastní asi všem fyzikům.
    Studijní průměr: neuveden
  • V kresbě, srozumitelnosti konců slov a vět.
    Studijní průměr: neuveden
  • V půlce semestru začít značit veličiny jinak není úplně moudré rozhodnutí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vždy na začátku odvozování nějakého vztahu nebo řešení nějakého problému co nejvíce shrnout a uvést o co půjde. Ideálně na tabuli zapsat název tématu. Občas totiž člověk ani nezaregistroval, že už se bavíme o něčem jiném
    Studijní průměr: neuveden
  • Značení veličin! Každou přednášku si volil náhodná písmena pro značení stejných veličin. Pokud bedlivě neposloucháte, jakou veličinu zrovna čím označil, není šance se v tom orientovat.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [32]
1 : |===========.........| 53 % [17] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [36]
1 : |============........| 61 % [22] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [6] 75%-90%
3 : |=...................| 5 % [2] 50%-75%
4 : |===.................| 16 % [6] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [38] 1.66
1 : |==========..........| 52 % [20] 1 (výborný)
2 : |======..............| 31 % [12] 2
3 : |===.................| 13 % [5] 3
4 : |....................| 2 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [47]
1 : |==========..........| 51 % [24] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [41]
1 : |==========..........| 48 % [20] Slovní odpověď