Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01FKP] Funkce komplexní proměnné

Další předměty
[01BPPR1] Bakalářská práce 1
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01FKP] Funkce komplexní proměnné
[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B
[01MAP] Matematická analýza plus
[01MA1] Matematická analýza 1
[01MAZ] Matematická analýza 1, zkouška
[01MAM] Matematické minimum
[01VPFA] Vybrané partie z funkcionální analýzy
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 6 / 8
Procento hodnotících: 75 %
|===============.....|
Celkové hodnocení [9]
1 : |===============.....| 77 % [7]  
2 : |====................| 22 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |=============.......| 66 % [4]  
2 : |=======.............| 33 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Přínosné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Středa 7:30? Tak to byla nejpodstatnější vada přednášek...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím, že kdyby předmět byl trochu jinak pojat, mohly to klidně být jedny z nejlepších přednášek. Myslím tím především vyhnout se nějak té dost nudné prostřední části, sestávající vesměs z geometrických důkazů - třeba zavést k přednášce cvičení, kde bychom si to mohli udělat sami (ale néééé v 7:30!!!). A. Chevko
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Komplexní analýza pro učitele.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky, učebnice
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • učebnice, vlastní poznámky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • vcelku snadná, stačí se naučit téma dle vlastního výběru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška spočívala ve vypracování tématu nad rámec přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pohodovka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Přehledný výklad doplněný vtipnými hláškami.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • systematický přístup
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • důslednost, korektnost; místo 2 bych mu dal 1-, ale není to na výběr ;-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Po zkušenosti z přednášek MAA1 jsem dost váhal, jestli si zapsat předmět s panem docentem, ale zbytečně - jeho přednes byl vynikající. Přednášel svižně (někdy až moc), vykládal srozumitelně (dost to ale kazil ranní čas), většinou bylo dobře vidět, odkud vycházíme a kam se chceme dostat. Palec nahoru. A. Chevko
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • nudné zdlouhavé věci jsou občas podány nedostatečně nenudně a nezdlouhavě... udržet myšlenky a oči otevřené je pak nadlidský úkol
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím, že s přihlédnutím k času, kdy byla, a v rámci sylabu předmětu udělal maximum. Možná by mohl občas - dvakrát třikrát za přednášku - trochu zastavit, vydechnout a zopakovat, co jsme to vlastně ukázali a kam chceme pokračovat. A. Chevko
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |=============.......| 66 % [4] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [1] 75%-90%
3 : |===.................| 16 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.00
1 : |=====...............| 25 % [1] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5