Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MAM] Matematické minimum

Další předměty
[01BPPR1] Bakalářská práce 1
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01FKP] Funkce komplexní proměnné
[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B
[01MAP] Matematická analýza plus
[01MA1] Matematická analýza 1
[01MAZ] Matematická analýza 1, zkouška
[01MAM] Matematické minimum
[01VPFA] Vybrané partie z funkcionální analýzy
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 10 / 29
Procento hodnotících: 34 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Během semestru jsem se nemohl ubránit pocitu, že tento předmět doc. Poštu velice baví, či si ho dokonce vychutnává. Vždy působil velice energicky a vesele, jako by se na něj od rána těšil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Humor, odbornost, osobnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je velice trpělivý i s méně nadanými studenty a dokáže je dotlačit k výsledku. Specifický smysl pro humor
    Studijní průměr: neuveden
  • V tomto předmětu nic.
    Studijní průměr: neuveden
  • smysl pro humor
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Docent Pošta dal již na začátku jasně najevo co si myslí o účastnících tohoto kurzu. Vyvovalné studenty u tabule spíše ponižoval než že by jim pomáhal.
    Studijní průměr: neuveden
  • Se vším spokojeno
    Studijní průměr: neuveden
  • no občas mi přišlo, že vše by chtěl říct tak, jak to chápe ona je to korektně, ne jak to chápou vytasení s drobnými nedostatky...které by bylo dobré uvést na pravou míru a tak by to dotyčný si jistě zapamatoval na celý život...ale na to asi nebyl čas
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10]
1 : |========............| 40 % [4] 1 (výborný)
2 : |======..............| 30 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |======..............| 30 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |====................| 20 % [2] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |============........| 60 % [6] Odpovídající
4 : |====................| 20 % [2] Příliš vysoké