Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01BPPR1] Bakalářská práce 1
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01FKP] Funkce komplexní proměnné
[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B
[01MAP] Matematická analýza plus
[01MA1] Matematická analýza 1
[01MAZ] Matematická analýza 1, zkouška
[01MAM] Matematické minimum
[01VPFA] Vybrané partie z funkcionální analýzy
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 48 / 218
Procento hodnotících: 22 %
|====................|
Celkové hodnocení [48]
1 : |========............| 39 % [19]  
2 : |===========.........| 54 % [26]  
3 : |=...................| 6 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [48]
1 : |========............| 39 % [19]  
2 : |===========.........| 54 % [26]  
3 : |=...................| 6 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [15]
  • Bez výhrad
    Studijní průměr: neuveden
  • Jasné, výstižné. Bylo velmi přínosné k teorii ukázat příklad z praxe, takže člověk nemusel čekat na cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Klasické přednášky, pan ing. Pošta osvětluje důkazy, komentuje definice.. Docházka není nutná a ani vyžadovaná, vše se lze bez problémů naučit ze skript či z prezentace od Pošty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednášky myslím si nutné chodit, pokud chce člověk vědět, co bude u zkoušky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Není moc co dodat, člověk se toho mnoho dozvěděl a ještě se při tom dobře bavil (v dobrém slova smyslu).
    Studijní průměr: neuveden
  • Opravdu zajímavé a to nejen z hlediska přednášené látky. Jen si člověk vtipy o prvácích nesmí brát moc osobně :D
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasky byli zajimave
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasky poskytuji dobry zaklad pro pochopeni latky a principu dukazu. Nektere dukazy na prednaskach jsou i lepe vysvetlene, nez ve skriptech. Poznmaky k prednaskam uverejnenych na webu prednasejiciho obsahuj skoro vse potrebne.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející má své přednášky připraven jako prezentaci, důkazy pak provádí sám na tabuli. Někdy nešlo stíhat opisovat z prezentaci a ještě k tomu dávat pozor na prováděné důkazy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly velmi užitečné pro pochopení látky a tedy pro přípravu ke zkoušce. Jejich obsah se mírně lišil od výkladu ve skriptech, zejména při probírání dodatků.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky mě ve valné většině dokázaly plně zaměstnat, místy i pobavit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Status quo
    Studijní průměr: neuveden
  • Určitě stálo za to na přednášky chodit, ušetřilo to mnoho času ve zkouškovém období. Myslím, že jsou přednášky vedeny kvalitně.
    Studijní průměr: neuveden
  • V některých přednáškách se toho pan docent snažil probrat tolik, že jsem si z toho nakonec neodnesl vůbec nic, protože to probíral velmi rychle a chvílemi nesrozumitelně.
    Studijní průměr: neuveden
  • V pohodě.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [28]
  • Dobrá orientace v probírané látce, zaujetí předmětem.
    Studijní průměr: neuveden
  • dobrou připravenost, strukturu přednášek, msysl pro humor
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobře strukturovaný výklad. Vyhovovaly mi testy v průběhu semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Humor, nadhled, zkušenosti
    Studijní průměr: neuveden
  • Humor, schopnost vysvětlovat neotřelým způsobem
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho vystupování a humor
    Studijní průměr: neuveden
  • Klade důraz na to aby vše bylo správně popsáno, u všech vět provádí důkaz, poskytuje na svém webu doplňující prezentace k obsahu přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Milé vystupování a důkladné vysvětlování probírané látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mluví k věci, přednášky jsou užitečné protože se student dozví co je důležité, tedy jaké důkazy budou u zkoušky
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadhled, oživování přednášky vtipnými výrazy a výroky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nevýdané vystupovanie a papuče.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas jeho smysl pro humor, jeho skripta, která nebyla rozvleklá a dalo se z nich naučit teorii. Občas to, že skončil o 10 minut dřív.
    Studijní průměr: neuveden
  • Odbornost, osobnost
    Studijní průměr: neuveden
  • Organizaci a srozumitelnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Orientace v přednášené látce, smysl pro ironii a sarkasmus, čímž vždy dokázal perfektně upoutat pozornost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pěknou prezentaci na internetu.
    Studijní průměr: neuveden
  • pohotovosť, vtipnosť, schopnosť z nezaujímavých vecí urobiť veci znesitelné a myslím si, že je veľmi benevolentný pri skúškach
    Studijní průměr: neuveden
  • Priamosť, vtipnosť a štýl vysvetľovania látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • přístup, humor
    Studijní průměr: neuveden
  • "Slyšel jsem, že se uvažuje o tom, upravit studijní řád ohledně přednášek. Zatím tam stojí, že účast na nich je doporučená. Kdyby tohle slovíčko vyškrtli, mohl bych vám říct, že účast na přednáškách je povinná."
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor (ackoli je obcas desivy), dobre vysvetli principy dukazu (epsilon-delta automaty apod.), vyuziva i grafy pro vizuelni predstavu v prezentaci.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snažil se vysvětlovat důkazy. Vcelku čitelný zápis na tabuli. Přednesl i látku, která ve skriptech nebyla.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi vysokou odbornost výkladu a přesnost vyjadřování.
    Studijní průměr: neuveden
  • Všechny důkazy mají prakticky stejnou strukturu, liší se hlavně použitými triky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vysvetluje skvele
    Studijní průměr: neuveden
  • Znalosti, zvláštní smysl pro humor. Také se mi líbí možnost nechat si uznat průběžné písemky místo praktické části zkoušky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Živost. Většinou bylo vidět, že přednášky pana docenta baví což se určitě v jisté míře přeneslo i na studenty. Momenty kdy se nechal unést a důkaz věty si opravdu vychutnal .. sice jsem z toho většinou moc nechápal, ale rozhodně jsem se nenudil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrá nálada, smysl pro humor...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [28]
  • Casto vyuzije nejaky trik, aniz by ho "rigorozne" zduvodnil, poklada mnoho veci za jasne, ktere studentum uplne jasne byt nemusi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Často nebylo ani ve středních řadách dobře slyšet
    Studijní průměr: neuveden
  • Často se pan docent tak rozepíše, že nikdo nestíhá ani porozumět tomu co říká, natož si z toho udělat nějaké poznámky. Zápis je vcelku srozumitelný, ale nezůstává dlouho na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Čitelnější poznámky na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Docent Pošta má svůj styl, na který si člověk musí zvyknout. Potom už je vše v pořádku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Doprovodné poznámky na tabuli často nebyly čitelné, je proto lepší podstatné věci zopakovat vícekrát.
    Studijní průměr: neuveden
  • Každý trik použitý v důkazu by měl být několikrát zdůrazněn.
    Studijní průměr: neuveden
  • Měl by se chovat ke studentům přívětivěji a ochotněji odpovídat na otázky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Místy nepřehledný zápis na tabuli, chtělo by to více ilustrativních příkladů. Jinak dobré.
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy by mohl mluvit hlasitěji.
    Studijní průměr: neuveden
  • některé důkazy byly mírně nepřehledné, ale při učení na zkoušku se nakonec daly pochopit.. (až na geoniometricke fce)
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé důkazy jen tak proletěl.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemusel by tolik ponižovat studenty. A neustále říkat, že bychom to měli znát ze základní školy u látky kterou mnozí z nás nestihli probrat ani na gymnáziu. Jeho psaný projev by mohl být čitelnější.
    Studijní průměr: neuveden
  • nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ocenil bych pomalejší tempo. Ale to asi není v jeho silách. A pro klid studentů by doc. Severin mohl ubrat na image doc. Zla. Ve skutečnosti je totiž velmi v pohodě, ale to zjistí studenti až u zkoušky. Před tím se semestr klepou strachu z legend, které kolují chodbami FJFI.
    Studijní průměr: neuveden
  • Odpovedaní na otázky študentov.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan docent občas přeskočil v důkazech několik kroků, takže rozšifrovat poznámky z přednášek bylo obtížné. Je pravda, že matematické triky jsou nádherné, ale k ocenění jejich krásy je nutné je napřed pochopit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Poskytnout studentům více materiálu (např. důkazy z přednášek).
    Studijní průměr: neuveden
  • prednášky boli zrozumiteľné ale myslím, že by sa nemali prednášať pomocou prezentácií, študent viacej chápe rozobranej veci priamo pred ním, lebo prezentáciu si môže prečítať aj doma
    Studijní průměr: neuveden
  • Priebežné testy ktoré sa písali boli nie celkom férové - niektoré skupiny boli až príliš jednoduché, iné boli zas prehnane ťažké. Taktiež niektoré "triviálne dôkazy" neboli až také triviálne.
    Studijní průměr: neuveden
  • Psát celé důkazy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Více přátelský ke studentům. Byla zde mírná bariéra.
    Studijní průměr: neuveden
  • V pohode
    Studijní průměr: neuveden
  • V zadních lavicích nebylo zcela dobře slyšet. Občas se nedalo stíhat dělat si zápisky a ještě vše stačit chápat (a zápisky bylo třeba si dělat, místy se přednášející odchýlil od skripta, ale kdy zrovna takový okamžik nastane nemůže člověk odhadnout, aby věděl, kdy si nemusí nic psát a jen dával pozor, a kdy si naopak poznamenávat).
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápis na důkazů na tabuli je dost chaotický, lepší je mít připravenou prezentaci a pak jen slovní komentář k tomu
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze začátku hodiny, když ještě studenti hlučí, nelze slyšet, co přednášející říká. Občas je na tabuli zmatek.
    Studijní průměr: neuveden
  • zvýšení hlasu
    Studijní průměr: neuveden
  • Vůbec se mi nelíbilo jak pan Pošta začal vždy něco potichu říkat, když přišel do posluchárny. Vím, čeho tím chtěl dosáhnou a dosahoval, ale bylo to strašně protivné.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [48]
1 : |=============.......| 66 % [32] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [12] 75%-90%
3 : |=...................| 4 % [2] 50%-75%
4 : |....................| 2 % [1] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [48] 1.67
1 : |========............| 39 % [19] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 54 % [26] 2
3 : |=...................| 6 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5