18PRC1  >  Programování v C++ 1

Počet hodnotících: 17 / 142
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 142 studentů.
Ukončilo předmět: 54 studentů.
|========............| 38 %

Fabian David Ing. [ Cvičící ]
Jarý Vladimír Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. [ Přednášející ]
Žabka Vítězslav Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
  • dobrý
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na přednášky se nemusí chodit, vše se dělá na cvikách. Předmět se sice jmenuje C++ ale cvičící se dohodli, že v zimáku se bude dělat Céčko a C++ až v letňáku, zatímco pan docent Virius to motá dohromady. Pokud se skutečně chcete naučit programovat, cvičící Ing. Fabián je jasná volba.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • neni to spatny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic, co byste se nemohli naučit sami.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podivně vedený předmět. Nevím, jestli je problém v komunikaci mezi docentem Viriusem a cvičícími, nebo kde. Cvičení jsou vedena tak, že se nemusí chodit na přednášku, ba že je to pro studenta zbytečné. Na druhé straně se toho člověk na cvičeních naučí dostatek (alespoň u pana Fabiána) a ty čtyři kredity si také dostatečně zaslouží. Takže pokud panu docentovi nevadí, že přednáší téměř prázdné místnosti, je asi vše v pořádku. Leda by stálo za to zkusit se postarat o to, aby zůstali lidé od jednoho cvičícího pohromadě i následující semestr. Každý cvičící jede dost jinak, což může komplikovat úvodní hodiny na PRC2.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět má smysl, konečně rozumný programovací předmět. Nechápu, proč není Cčko již v prvním ročníku, cvičení s Fabiánem by mi hrozně pomohlo mít už v prváku místo Pascalu. Pascal mi nijak neusnadnil pochopení programování a je to spíš demotivující pro začátečníky. Když už by měl být nějaký bridge-jazyk pro lidi co nikdy neviděli kód, ať je to Python, který mnohem snáz a intuitivněji pomáhá pochopit základní principy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Užitečné jak pro další studium, tak snad i pro budoucnost Docela mi vadí, že přednáška přliš nekoresponduje se cvičením, takže chybí motivace na ni chodit, na cvičeních se dělá i dost teorie, takže pak na nich zase není dost prostoru na samostatnou práci Stálo by za to zvážit, jestli by se celá koncepce nedala trochu předělat a více sjednotit tak, aby se čtyřhodinová dotace opravdu smysluplně využila
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V předmětu se člověk seznámí se základy jazyka C.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přednáška v pondělí od 7:30 ráno není vhodně zvolený termín...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý ale časově náročný předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • bylo by lepsi kdyby prednaska probihala v odpolednich hodinach
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Myslím, že tyto základy jazyka C by měl ovládat každý jaderňák bez ohledu na obor, či zaměření. Může být velmi užitečným předmětem, pokud je k dispozici dobrý cvičící.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Programování v C...kvalita závisí na cvičícím...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [17] 1.71
1 : |========............| 41 % [7] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 47 % [8] 2
3 : |==..................| 11 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [17]
1 : |=...................| 5 % [1] nevyjádřeno
2 : |===================.| 94 % [16] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká