Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Břeň David RNDr. Ph.D. - [02AMF] Atomová a molekulová fyzika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 3
  • Procento hodnotících: 100 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
33 % [1]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
33 % [1]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Přednášky jsou rozhodně přínosné, i když jsou občas příliš matematické.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky se konaly jednou týdně hned před cvikem a chodila jsem tam ráda, protože jinak bych neměla z čeho se učit.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Vlastní poznámky + poznámky na serveru Aldebaran.
      studijní průměr: neuveden
    • Vlastní zápisky bohatě stačily, nic jiného ani požadováno nebylo. Ještě že jsem během semestru dávala pozor...
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Nebylo naštěstí potřeba umět všechny odvození, hlavně šlo o výchozí předpoklady, přibližné nástiny metody a pochopení důležitých závěrů.
      studijní průměr: neuveden
    • Přifařili jsme se k termínu mechaniky. Byly zadány dvě otázky na molekulovou fyziku a po krátkém vysvětlení nám všem bylo postupně uděleno A. Vyučující to nehrotí, což na druhou stranu neznamená, že odpoledne poté už nic nevíme.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Byla jsem velmi příjemně překvapena, že když jsem si o zkouškovém četla zápisky, dávaly vlastně dobrý smysl. A to jsem při hodinách z větší části opisovala z tabule a plavala.
      studijní průměr: neuveden
    • Snaha teorii dělat co nejvíc matematicky korektně. Plynule navázal na kvantovku ze třeťáku.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Občas to bylo příliš matematické a ta fyzikální závěry, které spíše bývají v jiných zdrojích jen uváděny, nebyly vždy tak zřetelné. On je asi v těch rovnicích hned vidí, ale pro nás to tak jednoduché není. Také by bylo dobré zmínit (i zahraniční) terminologii pro některé odvozené jevy. Není nutné odvozovat tak podrobně stejné věci, které se dělaly na kvantovce ve třeťáku, místo toho by se tento čas mohl více věnovat fyzikálním souvislostem v experimentech. Také nebyla vždy zřetelná struktura učiva.
      studijní průměr: neuveden
    • První přednáška po začátku nového semestru byl strašný nápor. Stálo by za to trochu zpomalit a nechat studenty, aby se přizpůsobili tempu vyučujícího.
      studijní průměr: neuveden
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5