Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Břeň David RNDr. Ph.D. - [02FT] Fyzika tokamaků

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Ochotu diskutovat s nechápavým (a mírně drzým) studentem nad tím, co student při vší vůli nechápe. Plus cvičící poměrně dobře odvozuje - většinou je jasné, co se snaží provést a jak to provádí.
      studijní průměr: neuveden
    • Příklady podal srozumitelně, snažil se dělat matematicky korektní úpravy.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Občas to bylo přematematizované a vytratila se trochu spojitost s experimentem a fyzikou.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Cvičení fyziky tokamaků na mě, mám dojem, nezanechalo hlubší stopy. Pravděpodobně tomu napomohla mentalita typu "tohle teoretické odvození je velmi počítací a jeho výsledek je poměrně důležitý, tak si to spočtěte na cvičení". Podívali jsme se tak na několik odvození, jako křivočaré souřadnice tvořené zvláštně definovanými kružnicemi nebo alternativní vzorec pro poloidální betu, ale odvození sama nebyla vyžadována u zkoušky a obecně byla prezentována jako jen na pokuk. Tak jsme je shlédli... a to byl konec.
      studijní průměr: neuveden
    • Cvičení pomáhají pochopit některé složité vztahy použité na přednáškách. Vylo by však dobré je lépe s přednáškou synchronizovat.
      studijní průměr: neuveden
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 25 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [2]: lehký
  • 5 : 25 % [1]: velmi lehký