Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Břeň David RNDr. Ph.D. - [00MAM1] Matematické minimum 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 37 / 188
  • Procento hodnotících: 19 %
Celkové hodnocení [37]
1:
72 % [27]
2:
24 % [9]
3:
2 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.30

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [37]
1:
72 % [27]
2:
24 % [9]
3:
2 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.30

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [23]
    • Doktor Břeň je schopný celkem srozumitelně vysvětlit komplikované matematické pojmy které jsou zásadní pro pochopení mechaniky.
      studijní průměr: neuveden
    • Historky k tématu, znalost problematiky, obecné hodnocení světa kolem (názor na globální oteplování, uprchli komu krizi...), je hodný
      studijní průměr: neuveden
    • Jeho smysl pro humor.
      studijní průměr: neuveden
    • Nadšení :)
      studijní průměr: neuveden
    • No, přijdete za panem Břeněm, že chcete zápočet a dostanete ho.
      studijní průměr: neuveden
    • Oceňuji jeho nadšení při výkladu, velice to pomáhá během výkladu, není to potom "otrava".
      studijní průměr: neuveden
    • Oceňuji snahu vysvětlovat, snahu udržet přenášku zábavnou a celkový přístup p. Břeně.
      studijní průměr: neuveden
    • Odprednášal to, čo mal. Nesilil to v piatok poobede a tiež sem-tam povedal aj nejaký vtip.
      studijní průměr: neuveden
    • Ochotu
      studijní průměr: neuveden
    • Prednášanie je neopakovateľné a vcelku zábavné.
      studijní průměr: neuveden
    • Přátelský přístup.
      studijní průměr: neuveden
    • Snažil se danou látku vysvětlit, i když na ni měl relativně málo času.
      studijní průměr: neuveden
    • snažil se pomoct
      studijní průměr: neuveden
    • Srozumitelné a jasné přednášky, student se mohl zeptat na jakýkoliv dotaz, který byl jasně vysvětlen.
      studijní průměr: neuveden
    • To, že se chová jako člověk a je to "těžký pohodář".
      studijní průměr: neuveden
    • Trpělivě se snažil vysvětlit látku, kterou v tu chvíli většina lidí zdaleka nechápala.
      studijní průměr: neuveden
    • Velice oceňuji lehkost a přátelskost s jakou je látka předávána.
      studijní průměr: neuveden
    • Vše se snaží vysvětlit co nejjednodušeji a vše bere vtipně a s nadsázkou.
      studijní průměr: neuveden
    • Vše vysvětluje tak, že se to dá pochopit.
      studijní průměr: neuveden
    • Vtipnost a přívětivost.
      studijní průměr: neuveden
    • Vtipný, zapálený pro věc
      studijní průměr: neuveden
    • Zábavná přednáška, jen to opravdu není tak lehké.
      studijní průměr: neuveden
    • Vie skvelé vysvetliť. Hodina spestrená rôznymi vtipmi.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]
    • Mohl by začít psát více přehledně, občas v tom byl chaos.
      studijní průměr: neuveden
    • neviem
      studijní průměr: neuveden
    • Nic mě nenapadá
      studijní průměr: neuveden
    • Nijak
      studijní průměr: neuveden
    • Snažiť sa menej sa opravovať a zdôrazniť, o čom rozpráva.
      studijní průměr: neuveden
    • V ničem
      studijní průměr: neuveden
    • V ničem
      studijní průměr: neuveden
    • Vůbec by neškodilo jednotlivé věci více probrat a procvičit na konkrétních příkladech.
      studijní průměr: neuveden
    • V ničom. Všetko bolo jasné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]
    • Látka je to obtížná ale předmět není povinný a usnadní pochopení mechaniky.
      studijní průměr: neuveden
    • Může se to zdát hodně náročné takhle začátkem studia, ale do budoucna jsou to samé užitečné věci. Opravdu dobře strávená dvouhodinovka.
      studijní průměr: neuveden
    • Nepropadejte panice!
      studijní průměr: neuveden
    • nie je žiadna tragédia, keď nerozumiete všetkému, čo sa hovorí
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky jsou vhodně seřazené, navazují na sebe, a jsou celkově srozumitelné, látka je dobře vysvětlována
      studijní průměr: neuveden
    • Stihli jsme jen málo příkladů.
      studijní průměr: neuveden
    • Těžká látka, důležitá pro budoucí studium
      studijní průměr: neuveden
    • Užitočné veci na neskôr.
      studijní průměr: neuveden
    • Více vysvětlovat konkrétní postupy.
      studijní průměr: neuveden
    • Z předmětu jsem si v mnoha případech odnesl spíš "tak tohle bych měl umět" spíš než že by mě to tento předmět naučil, ale s tak nízkou hodinovou dotací vůči objemu látky se není čemu divit. Zápisky je potřeba si doma několikrát přečíst, aby člověk pochopil, co se vlastně děje.
      studijní průměr: neuveden
    • Zo začiatku málo miesta na sedenie, neskôr už to bolo lepšie.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [37]

Průměr odpovědi: 1.30

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 72 % [27]: 1
  • 2 : 24 % [9]: 2
  • 3 : 2 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [37]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 10 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 24 % [9]: lehký
  • 5 : 64 % [24]: velmi lehký