Břeň David RNDr. Ph.D. - [00MAM1] Matematické minimum 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 37 / 188
- Procento hodnotících: 19 %
Celkové hodnocení [37]
1: |
|
72 % [27] |
2: |
|
24 % [9] |
3: |
|
2 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.30
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [37]
1: |
|
72 % [27] |
2: |
|
24 % [9] |
3: |
|
2 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.30
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [23]
-
Doktor Břeň je schopný celkem srozumitelně vysvětlit komplikované matematické pojmy které jsou zásadní pro pochopení mechaniky.studijní průměr: neuveden
-
Historky k tématu, znalost problematiky, obecné hodnocení světa kolem (názor na globální oteplování, uprchli komu krizi...), je hodnýstudijní průměr: neuveden
-
Jeho smysl pro humor.studijní průměr: neuveden
-
Nadšení :)studijní průměr: neuveden
-
No, přijdete za panem Břeněm, že chcete zápočet a dostanete ho.studijní průměr: neuveden
-
Oceňuji jeho nadšení při výkladu, velice to pomáhá během výkladu, není to potom "otrava".studijní průměr: neuveden
-
Oceňuji snahu vysvětlovat, snahu udržet přenášku zábavnou a celkový přístup p. Břeně.studijní průměr: neuveden
-
Odprednášal to, čo mal. Nesilil to v piatok poobede a tiež sem-tam povedal aj nejaký vtip.studijní průměr: neuveden
-
Ochotustudijní průměr: neuveden
-
Prednášanie je neopakovateľné a vcelku zábavné.studijní průměr: neuveden
-
Přátelský přístup.studijní průměr: neuveden
-
Snažil se danou látku vysvětlit, i když na ni měl relativně málo času.studijní průměr: neuveden
-
snažil se pomoctstudijní průměr: neuveden
-
Srozumitelné a jasné přednášky, student se mohl zeptat na jakýkoliv dotaz, který byl jasně vysvětlen.studijní průměr: neuveden
-
To, že se chová jako člověk a je to "těžký pohodář".studijní průměr: neuveden
-
Trpělivě se snažil vysvětlit látku, kterou v tu chvíli většina lidí zdaleka nechápala.studijní průměr: neuveden
-
Velice oceňuji lehkost a přátelskost s jakou je látka předávána.studijní průměr: neuveden
-
Vše se snaží vysvětlit co nejjednodušeji a vše bere vtipně a s nadsázkou.studijní průměr: neuveden
-
Vše vysvětluje tak, že se to dá pochopit.studijní průměr: neuveden
-
Vtipnost a přívětivost.studijní průměr: neuveden
-
Vtipný, zapálený pro věcstudijní průměr: neuveden
-
Zábavná přednáška, jen to opravdu není tak lehké.studijní průměr: neuveden
-
Vie skvelé vysvetliť. Hodina spestrená rôznymi vtipmi.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]
-
Mohl by začít psát více přehledně, občas v tom byl chaos.studijní průměr: neuveden
-
neviemstudijní průměr: neuveden
-
Nic mě nenapadástudijní průměr: neuveden
-
Nijakstudijní průměr: neuveden
-
Snažiť sa menej sa opravovať a zdôrazniť, o čom rozpráva.studijní průměr: neuveden
-
V ničemstudijní průměr: neuveden
-
V ničemstudijní průměr: neuveden
-
Vůbec by neškodilo jednotlivé věci více probrat a procvičit na konkrétních příkladech.studijní průměr: neuveden
-
V ničom. Všetko bolo jasné.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]
-
Látka je to obtížná ale předmět není povinný a usnadní pochopení mechaniky.studijní průměr: neuveden
-
Může se to zdát hodně náročné takhle začátkem studia, ale do budoucna jsou to samé užitečné věci. Opravdu dobře strávená dvouhodinovka.studijní průměr: neuveden
-
Nepropadejte panice!studijní průměr: neuveden
-
nie je žiadna tragédia, keď nerozumiete všetkému, čo sa hovorístudijní průměr: neuveden
-
Přednášky jsou vhodně seřazené, navazují na sebe, a jsou celkově srozumitelné, látka je dobře vysvětlovánastudijní průměr: neuveden
-
Stihli jsme jen málo příkladů.studijní průměr: neuveden
-
Těžká látka, důležitá pro budoucí studiumstudijní průměr: neuveden
-
Užitočné veci na neskôr.studijní průměr: neuveden
-
Více vysvětlovat konkrétní postupy.studijní průměr: neuveden
-
Z předmětu jsem si v mnoha případech odnesl spíš "tak tohle bych měl umět" spíš než že by mě to tento předmět naučil, ale s tak nízkou hodinovou dotací vůči objemu látky se není čemu divit. Zápisky je potřeba si doma několikrát přečíst, aby člověk pochopil, co se vlastně děje.studijní průměr: neuveden
-
Zo začiatku málo miesta na sedenie, neskôr už to bolo lepšie.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [37]
Průměr odpovědi: 1.30
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 72 % [27]: 1
- 2 : 24 % [9]: 2
- 3 : 2 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [37]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 10 % [4]: středně obtížný
- 4 : 24 % [9]: lehký
- 5 : 64 % [24]: velmi lehký