Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Břeň David RNDr. Ph.D. - [02MECHZ] Mechanika - zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 19 / 61
  • Procento hodnotících: 31 %
Celkové hodnocení [32]
1:
84 % [27]
2:
12 % [4]
3:
3 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.19

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [14]
1:
78 % [11]
2:
14 % [2]
3:
7 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [18]
1:
88 % [16]
2:
11 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.11

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Vyplatí se chodit na přednášky a určitě si psát všechna matematická odvození.
      studijní průměr: neuveden
    • V průběhu přednášek se na tabuli občas děla trochu magie v podobě přidání/ubrání/zrušení některých členů ve vzorcích, na první pohled těžko pochopitelná, ale následně i po letmém prostudování zápisků téměř vše dává smysl.
      studijní průměr: neuveden
    • Látky je hodně a vyplatí se dělat si zápisky a učit se průběžně
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Pan doktor Břeň podpásovky nedělá a to se cení.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
    • skripta a vlastní zápisky
      studijní průměr: neuveden
    • Vlastní zápisy a skripta.
      studijní průměr: neuveden
    • Na doplnění/zopakování jsou dobrá i skripta, ale zase tam nejsou tolik komentované jednotlivé kroky při odvozování, které se u zkoušky vyžaduje.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • pan doktor břeň po nás chtěl přesně to, co sám předvedl na přednáškách, takže nejefektivněji se dalo naučit ze zápisek z přednášek
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • +skripta, když jsem nerozuměl.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skripta a vlastní zápisky.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • Zkouška byla skládána ve velmi příjemné atmosféře. Zkoušející byl milý a ochotný trochu popostrčit.
      studijní průměr: neuveden
    • Zkoušku si lze rozložit do dvou částí: nejprve napsat příklady (praktickou část) a poté přijít na teorii, Na obě tyto části máte neomezeně pokusů. Na teorii vždy dostanete 3 z "oblíbených" otázek, ty stačí napsat na papír a Břeň se pak na něco zeptá.
      studijní průměr: neuveden
    • Pan Břeň je u zkoušky přátelský, nedělá aféry, když člověku něco vypadne. Přesto učení na zkoušku zabere dost času, bez zažitého matematického aparátu je to místy dost na paměť.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • příjemná atmosféra, dostatek času na to si rozmyslet odpovědi, na nízkou objektivitu si asi taky nikdo nemohl stěžovat
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Dá se zvládnout úplně v pohodě, pan doktor Břeň je fér. Příklady mi přišly náročnější než ústní zkouška, 3 příklady se ale spočítat daly. Ústní zkouška je pak v pohodě, 3 otázky s dobrou časovou rezervou.
      studijní průměr: neuveden
    • Jedna z lehčích zkoušek zimního semestru.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Doktor Břeň je velice příjemný člověk. Látku se snaží podat co nejsrozumitelněji.
      studijní průměr: neuveden
    • Rozumí studentům a je velmi ochotný
      studijní průměr: neuveden
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Občas by se hodilo říct, co a proč právě dělá a čeho tím chce dosáhnout. Také by v určitých chvílích nebylo od věci zpomalit.
      studijní průměr: neuveden
    • Nic mě nenapadá
      studijní průměr: neuveden
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [12]: 90%-100%
  • 2 : 27 % [5]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 5 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [19]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 36 % [7]: Vlastní zápisky
  • 2 : 21 % [4]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 5 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [13]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [18]

Průměr odpovědi: 1.11

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 88 % [16]: 1 (výborný)
  • 2 : 11 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [14]

Průměr odpovědi: 1.29

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 78 % [11]: 1
  • 2 : 14 % [2]: 2
  • 3 : 7 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 14 % [2]: obtížný
  • 3 : 71 % [10]: středně obtížný
  • 4 : 14 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký