Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [01ALTI] Algebraické struktury v teoretické informatice

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 6
  • Procento hodnotících: 33 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Skládání zkoušky spočívalo ve vypracování a odprezentování dvou doma připravených příkladů, jednoho z každé části.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zkouška probíhá tak, že se prodiskutují vámi předem vypracované 2 úlohy. U pana doc. Pošty stačilo odevzdat papír se správným postupem a výsledkem, u paní prof. Svobodové to chtělo vysvětlit algoritmus za asi 10 minut. Pokud jste měli smůlu a měli jste úlohu od prof. Pelantové, trvalo to ještě déle a dost se zapotíte. Však už teď víte, že to s ní není procházka libovolně hrozným sadem... Termín byl jeden.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Cvičení nejsou (pouze pár příkladů v průběhu).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • V první části předmětu (Gröbnerovy báze) bych více zdůraznil souvislost polynomů a "šipeček". Až při přípravě na zkoušku jsem pochopil, proč jsme se zabývali tímto pohledem na věc.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5