Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [01MANB] Matematická analýza B 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 19 / 42
  • Procento hodnotících: 45 %
Celkové hodnocení [35]
1:
45 % [16]
2:
40 % [14]
3:
8 % [3]
4:
0 % [0]
5:
5 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [17]
1:
47 % [8]
2:
41 % [7]
3:
5 % [1]
4:
0 % [0]
5:
5 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.76

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [18]
1:
44 % [8]
2:
38 % [7]
3:
11 % [2]
4:
0 % [0]
5:
5 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.83

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • zajímavý obsah přednášek
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Pořád se něco dokazuje.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • prednasky byly zajimave a z poznamek se da dobre pripravit na zkousku
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • vše ok
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • humor
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Rozumí tomu.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • nic
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • mel by se naucit vysvetlovat latku kdyz ji nekdo nechape
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Umět to vysvětlit.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
    • pohoda
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Skripta, materiály k předmětu.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Nejpřínosnějším zdrojem mi byly oficiální zápisky na stránkách pana docenty Pošty obohacené o moje zápisky a poznámky z přednášek
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Poznámky
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Skripta, prezentace, moje zápisky, zápisky kamarádů, zápisky kamarádů kamarádů, zápisky z minulých let (Stejnak to nepomohlo)
      studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PV
    • Učit se ze skript plus z vlastních zápisků je nejlepší varianta. Bohužel ve skriptech není všechno co by pan docent mohl na zkoušce chtít.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Všechno co bylo k dispozici a obsahovalo matematiku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Poštovy poznámky
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
    • náročná
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Vyplatí se nechat si uznat praktickou část. Procenta z domácích úkolů se taky hodí, ovšem pan Pošta je zadává dosti náhodně, mezi větami utrousí, že je to domácí úkol a minout ho je proto jednoduché. U teoretické části opravdu záleží na daném zadání - otázky jsou náhodné, zadání se navzájem nepodobají. Je nezbytné každou větu precizně formulovat, uvést správé předpoklady. Doporučuji uvádět protipříklady, proč nějaká definice/nerovnost nemůže platit.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Málo lidí bylo v obleku
      studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PV
    • Naučit se věty a definice opravdu důkladně, věta napsaná bez předpokladu jako by nebyla. Termíny byly náročnostně dost nesrovnatelné. První termíny mi přišly o dost těžší, a i bodování pana docenta o hodně přísnější než ke konci zkouškového. Jakmile před vás je položeno zadání které vám nepřijde těžké, nejásejte.. pan docent je dokáže napsat tak, že jsou na pohled jednoduché ale v jádru to nic jednoduchého není. Všechno doplňujte nějakým příkladem který vaší odpověď podpoří. Celkově mi přijde zkouška z analýzy docela jako loterie. Ale nijak mi tento přístup nevadil
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • No svým způsobem je nejobjektivnější, ale za cenu toho, že sebemenší chyba může znamenat, že ze 4 bodové otázky máte 0 bodů. Doporučuji se perfektně připravit na nějaký z prvních termínů, jít tam, zjistit, že to nestačí a další týden drtit analýzu a potom to tam možná na to E půjde.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Zkouška je náročná a neulehčuje to fakt, že je vyžadována maximální korektnost. Je dobré využít výhod, které první semestr nabízí. Při zkoušce dost záleželo, na jaký termín student přišel, někdy se jednalo o lehčí zadání, někdy o těžší, ale každému také sedne něco jiného, tak se to špatně objektivně hodnotí. Bodové hodnocení mělo pokaždé také rozdílnou škálu, tak to bylo trochu zkreslující.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Obtížnost se mění termín od termínu.
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • preciznost
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • dobre umi vykladat latku
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Ochota konzultovat věci, kterým nerozumíte.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Rozumí tomu.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • zápis na tabuli
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Lepší systém v psaní důkazů na tabuli, občas jsem nevěděla, co k čemu patří.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Více vysvětlovat
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • v zapisu na tabuli a v ochote zodpovidat pokladane dotazy
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • pohoda
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • cviceni byla vcelku dobra... mohlo se tam ale probrat vice latky
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Tak hodně důkazů.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [15]: 90%-100%
  • 2 : 11 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 5 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [19]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 15 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 15 % [3]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 21 % [4]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [11]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [18]

Průměr odpovědi: 1.83

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 44 % [8]: 1 (výborný)
  • 2 : 38 % [7]: 2
  • 3 : 11 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 5 % [1]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [17]

Průměr odpovědi: 1.76

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 47 % [8]: 1
  • 2 : 41 % [7]: 2
  • 3 : 5 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 5 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [17]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 17 % [3]: velmi obtížný
  • 2 : 23 % [4]: obtížný
  • 3 : 35 % [6]: středně obtížný
  • 4 : 11 % [2]: lehký
  • 5 : 11 % [2]: velmi lehký