Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 47 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [47]
1:
25 % [12]
2:
46 % [22]
3:
14 % [7]
4:
6 % [3]
5:
6 % [3]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.21

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [47]
1:
25 % [12]
2:
46 % [22]
3:
14 % [7]
4:
6 % [3]
5:
6 % [3]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.21

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [16]
    • Dobré pro ty, kteří nikdy předtím neviděli derivaci, natož limitu, ale těm ostatním se zdá látka alespoň zpočátku jednoduchá.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Chodit na přednášky dobré je. Čekat, že to z nich člověk hned pochopí dobré není.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Chodit na tyto přednášky je důležité. Nejede se přesně podle skript, ale podle prezentace.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Jede se podle prezentace, Pošta jede jak divej občas nějaký důležitý příklad.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Mě osobně výklad pana docenta nevadil. Občas se člověk i pěkně pobavil.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Povětšinou zajímavé.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Prednasky boli fajn, az na obcasny detail. Prednasajuci nie vzdy vysvetluje, co robi a preco to robi a my potom nevieme, ci je to tak vzdy, alebo si to inokedy zvolit inak a ako. (Mam namysli pri dokazovani). Inak, som spokojna.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Přdnášející mi připomíná čipmanka. Do vykládání se vrhá s maximální vervou a nejlepšími úmysly. Aby ukázal souvislosti na různých koncích tabule, roztrhl by se, kdyby to bylo možné. Přesto na konci odcházíte v rozpacích. Výklad je totiž jedna divoká jízda, při které nesmíte ani mrknout, pokud nechcete riskovat, že se zbytek přednášky budete nostalgicky dívat za tím, co vám ještě před malou chvílí bylo tak blízko, a nyní je na míle vzdálené.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
    • Přednášky byly docela zajímavé.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Přednášky byly intelektuálně velice náročné, ale nemohl za to jen přednášející ale i probíraná látka
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Přednášky byly srozumitelné a dost užitečné.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Rozhodně se vyplatilo nevynechávat hodiny.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • viz MANB1
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • v pohodě
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Vydržet naplno dávat pozor a snažit se porozumět maximu věcí celých 100 minut je značně vyčerpávající.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Přednášky jsou určitě smysluplné, zvláště pak kvůli tomu, že pan docent rád zkouší z věcí, které na přednáškách zmíní.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [30]
    • Dal aspoň pár ukázkových testů s řešením na internet. Občas je na jeho hodinách ozývá smích - způli zoufalý, způli opravdový..
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Dal si tu práci, že vytvořil přehlednou prezentaci k výuce, kde je problematika srozumitelně vysvětlena.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Docent Pošta je dokonale zapálený pro věc, pokud se budete snažit držet s ním krok přednášky si užijete.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Dokáže rozesmát i v té nejhorší chvíli - tedy v průběhu přednášky z analýzy.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Jeho vystupování je naprosto úžasné. Dost často udělá menší fórek, takže na hodinách neusnete. Sympatické vystupování dokud nedojdete k teoretické části zkoušky.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Jeho zápal pro matematickou analýzu.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Je to naozaj kapacita.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Je vidět, že rozumí každému kroku. Důkazy sype z hlavy, aniž by se díval do poznámek. Látku vykládá v rychlém tempu tak, aby stihl vše probrat.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
    • Korektní slovní matematickou formulaci.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Nezměrnou krutost. ... sranda :P
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Oceňuji to, že se látku snaží pořádně vysvětlit.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Oceňuju velmi dobrou intonaci při přednáškách a schopnost vzbudit ospalé posluchače nemístným vtipem nebo přílišným zdůrazněním určité skutečnosti.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Očividně tomu rozumí. Prezentace k přednáškám, tudíž mají přednášky strukturu.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Osobitý humor, snaží se vykládat srozumitelně a někdy kreslí i obrázky
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Pan docent Pošta je celkem vtipný člověk... ...dokud se to, co říká, netýká vás osobně :)
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Perfektní vysvětlení látky.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • preciznost
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Prezentaci, ze které přednáší, má na svých stránkách, stejně jako některé zkouškové testy, občas i s řešením.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Přednášky nejsou monotonní a na panu docentovi je vidět, že ho to baví, což je velmi důležité.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Přednášky pana docenta jsem navštěvovala ráda, dokázal udržet pozornost.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Schopnost zaujmout svým výkladem.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Smysl pro humor pana docenta.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • snadno udrží pozornost posluchačů, přednášky bývají zdravě humorné, látku umí skvěle vysvětlit, vždy uvádí konkrétní příklady, z praxe, složité látce věnuje dostatek času, na internetu zveřejňuje dostatečné množství pomocných materiálů, poskytuje jasné informace o událostech mimo přednášky
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Umí matematiku, fakt tomu rozumí
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • U zkoušky po lidech chce, aby i přemýšleli a nejen se učili věty a důkazy zpaměti.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • viz MANB1
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • vtipnost
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Výklad byl srozumitelný a zároveň na úrovni. Na začátku přednášky opakoval, kde jsme minule skončilo, jen škoda, že v místnosti byl mnohdy ještě hluk a nebylo tak moc slyšet, co říká i v předních lavicích.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Líbila se mi celá skladba přednášek, zpětně jsem ocenil postup od základů k budování modernějšího matematického aparátu.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Zapálení
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [28]
    • Automaticky předpokládá vysoce nadprůměrné znalosti u nováčků, čímž jim mnoho okamžitě odradí. (Včetně mně) Bylo by dobré, kdyby mohl opravdu vysvětlovat od základů
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • jen neochotně reaguje na dotazy (pouze během přednášky), zápisy na tabuli jsou obvykle zdravě chaotické, někdy však píše a vysvětluje příliš rychle a jakmile posluchač přestane stíhat opisovat, přes chaotické zápisy po celé tabuli není možné se zorientovat, zvláště když je tabule vzápětí pro nedostatek prostoru ke psaní zasunuta za jinou
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Měl by mít více uspořádaný zápis na tabuli.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Moc vysoká průchodnost ve zkouškovém.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • Mohl by na tabuli psát větší písmena.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Mohl by zlepšit zápis na tabuli.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Na tabuli přeskakuje z jednoho místa na druhé. Když se člověk na minutku ztratí, tak už se nikdy nenajde.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Někdy píše na tabuli dost chaoticky. Pokud se někdo komplet ztratí, na webu existují zápisky z přednášek, na jejichž existenci doc. Pošta neupozorňuje.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Neustále zmiňuje, jak je vše triviální a jednoduché, jakoby se všem vysmíval. Jsem jeden z těch, kteří látku pochopil již po prvním přečtení/slyšení, ale v posluchárně bylo stále cítit napětí studentů, kteří si tak jistí nebyli.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Neuškodilo by trochu systematičnosti, jako např. držet se zásady, že na tabuli se píše zleva doprava, a občas se raději zdržet opsáním nějaké části důkazu, než cyklicky vpisovat a umazávat 1 řádek tak douho, až je důkaz hotov.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
    • Nevím, zda to dělá schválně, ale občas při přednáškách zmíní věc, která se vám může zdát nepodstatná nebo s vykládanou látkou nesouvisející. Na tabuli k tomu napíše pár poznámek a když je začne mazat, jen tak mezi řečí se zmíní, že by se to mohlo vyskytnout u zkoušky!
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Ocenila bych kdyby prezentace pouštěná na přednáškách a zveřejněné zápisky byly připraveny v takovém pořadí v jakém se probírají. Dále bych ocenila, kdyby pan docent nepsal polovinu věcí na okraje tabule, protože postranním lavicím zůstávají tyto poznámky skryty.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Organizovanější zápis na tabuli.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Pan docent by nemusel psát úplně do krajů tabule. Je li místnost plná, dobrá polovina studentů co sedí na kraji tam nic nevidí.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Pan Pošta přednáší z vlastní prezentace, důkazy píše na tabuli. Ty se občas stanou zmatenými zapisem i vysvětlení, doporučuji důkazy po přednáškách/při nich procházet i ve skriptech.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • pomaleji
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Poznámky na tabuli byly někdy nepřehledné a člověk se v tom začal ztrácet.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • p. prof svým přístupem k hodnocení studentu znechutí ke studiu matematiky
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Prednasajuci by mal urcite zmenit zapis na tabulu. Je to velmi neprehladne a chaoticke. Ja stiham s pisanim, ale kto pise pomalsie ma urcite problem, takze ma z tych dokazov uplne minimum.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Přívětivější chování ke studentům. Například by při odpovědích na dotazy studentů nemusel tak výrazně dávat najevo, že jsou hloupí, pokud se na to musí ptát.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Ve způsobu zapisování důkazů na tabuli. Přišlo mi, že důkazy pan docent vymýšlí za pochodu, což je dobré pro pana docenta, protože je vidět, že tomu opravdu rozumí, ale ne až tak pro studenty, kteří se snaží důkaz pochopit.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Více vysvětlovat, ne všichni tomu tolik rozumí
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • viz MANB1
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • V zápise na tabuli. Občasné tendence "skákat" z různých částí tabule do jiných částí tabule (tj. "random" psaní po tabuli) zhoršuje šance posluchača pochopit hlavní myšlenky přednášky.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Vzhledem k tomu, že se tady nehodnotí zkouška, tak asi jedině, že někdy není důkaz úplně jasný a s otázkou "Jak jsme se k tomu dostali?" moc nepochodíte.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Zadávání domácích úkolů bylo občas poněkud nejasné. Často jsme řešili, zda zmíněný úkol spadá do úkolů, který se máme doma zkusit pro radost a nebo do dobrovolných úkolů, které se mají posílat ke kontrole.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Zápis na tabuli byl občas dost chaotický, což byl zejména u důkazů velký problém.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Zápis na tabuli mi často nepřišel přehledný. Někdy byl pan docent neochotný odpovídat na dotazy, jeho tempo bylo pro mě občas moc rychlé.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [47]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 76 % [36]: 90%-100%
  • 2 : 14 % [7]: 75%-90%
  • 3 : 6 % [3]: 50%-75%
  • 4 : 2 % [1]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [47]

Průměr odpovědi: 2.21

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [12]: 1 (výborný)
  • 2 : 46 % [22]: 2
  • 3 : 14 % [7]: 3
  • 4 : 6 % [3]: 4
  • 5 : 6 % [3]: 5